Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:35:39 GMT

پرسپولیس به مصاف سایپا می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۷۶۵۵

پرسپولیس به مصاف سایپا می‌رود

طبق اعلام «محسن خلیلی» مدیر تیم فوتبال سرمربی و  با تشخیص سرمربی تیم، سرخپوشان در دیداری تدارکاتی به میدان خواهند رفت. شاگردان کالدرون روز یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه کاظمی از ساعت ۱۷ به مصاف سایپا خواهند رفت.

 تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر، روز ۲۵ شهریور از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین گابریل کالدرون تا بازی با نفت آبادان برای شاگردان خود، یک بازی دوستانه و ۱۲ جلسه تمرین تدارک دیده است که یکی از تمرین ها در حال برگزاری است.

پرسپولیس همانطور که پیش از این اعلام شده بود امروز چهارشنبه و فردا صبح و بعد از ظهر تمرین می کنند. تمرین های روزهای جمعه و شنبه در نوبت بعد از ظهر خواهد بود و روز یکشنبه نیز به بازی دوستانه با سایپا اختصاص یافته است.

تمرینات در تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است و پس از آن روز چهارشنبه ۲۰ شهریور دو جلسه تمرین در نوبت صبح و عصر برگزار می شود. تمرینات روزهای بعد تا بازی با صنعت نفت آبادان یک جلسه و در نوبت عصر خواهد بود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه سایپا گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی

پرسپولیسی ها در دو گروه تمرین کردند.

طرفداری | تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار برابر سپاهان، امروز به تمرین و ریکاوری پرداخت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید.

بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتا سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • مصاف صنعت نفت آبادان و هوادار تهران
  • تیزر سپاهان برای بازی با پرسپولیس؛ این یک مصاف تاریخی است / فیلم
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی