Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان روز جمعه با برگزاری 6 دیدار پیگیری می‌شود که در مهمترین بازی هفته نامی‌نو مدافع عنوان قهرمانی میزبان مس رفسنجان است. مسی‌ها از 3 بازی انجام شده 2 برد و یک باخت را در کارنامه ثبت کرده‌اند و با 6 امتیاز سوم هستند. نامی‌نو نیز با 4 امتیاز هفتم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایپا تیم صدرنشین جدول رده‌بندی روز جمعه راهی آبادان می‌شود تا مقابل پالایش نفت قرار بگیرد. نفت با 3 امتیاز در رده دهم جدول جای گرفته است.

برنامه کامل به شرح زیر است:

شهروند ساری - دریژنو فرخ‌شهر

نامی‌نو - مس رفسنجان

پارس‌آرا شیراز - رهیاب گستر تهران

هیات فوتبال خراسان - دختران کویر مس کرمان

ستارگان ورامین - پورندگان فجر شیراز

پالایش نفت آبادان - سایپا

در جدول رده‌بندی سایپا و پارس‌آرا با 9 امتیاز اول و دوم هستند. مس، هیات فوتبال خراسان و ستارگان ورامین نیز با 6 امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان  شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت‌نفت با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید.

علی یوسف در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۲۴، فرزین معامله‌گری در دقیقه ۳۹ و فاخر تهامی در دقیقه ۷۱ برای تیم صنعت‌نفت آبادان و در دقیقه ۱۳ توسط حسین سنگرگیر مدافع صنعت‌نفت به اشتباه دروازه خود را باز کرد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • آندره ویاش بواش رئیس باشگاه پورتو شد
  • سازمان ملی استاندارد صدرنشین جدول تبدیل دستگاهی
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان