Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دوره‌های کاردانی پیوسته و ناپیوسته نظام جدید (دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی)، شنبه ۱۶ شهریورماه اعلام می‌شود. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه‌ای درباره تاریخ و زمان اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دوره‌های کاردانی پیوسته و ناپیوسته نظام جدید (دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال ۱۳۹۸ توضیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نتایج نهایی رشته‌های تحصیلی با آزمون و بدون آزمون (صرفا براساس سوابق تحصیلی) دوره‌های کاردانی پیوسته و ناپیوسته نظام جدید روز شنبه شانزدهم شهریورماه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  منتشر خواهد شد.

کلیه پذیرفته‌شدگان نهایی هریک از کدرشته‌های تحصیلی، لازم است ضمن توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده در اطلاعیه‌ای که به همراه نتایج منتشر می‌شود، برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر در خصوص تاریخ، نحوه و مدارک لازم برای ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون کاردانی سازمان سنجش کاردانی نظام جدید نتایج کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۷۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت با اعلام این خبر گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6097864

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه آغاز می‌شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  •  تقویت یادگیری، هدف تغییر در نحوه طراحی سوالات امتحانات نهایی
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند