Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، سپنتا نیکنام در نود و پنجمین جلسه کمسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد ضمن انتقاد به عدم آغاز فرآیند اجرایی اولین جشنواره گردشگری معلولین، اظهار کرد: تاکنون جلسات هماهنگی مختلفی برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره در یزد برگزار شده که اجرایی شدن آن مستلزم واگذاری مسئولیت‌های مشخص به افراد مختلف و متخصص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‌که رییس این دوره جشنواره باید شخص شهردار باشد، افزود: در حال حاضر شش کمیته برنامه‌ریزی شده که فعالیت این تعداد در سه کمیته کلی فنی، برگزاری و روابط عمومی خلاصه می‌شوند.
رییس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای شهر یزد برنامه‌ریزی برای بحث حمل و نقل معلولین را از جمله ضرورت‌های اجرایی در این حوزه دانست و گفت: ما در جشنواره گردشگری معلولین به دنبال ایجاد زیرساخت‌های لازم برای حضور بیش از پیش معلولین در سطح شهر یزد هستیم.
نیکنام در ادامه با بیان این‌که ارتقای خدمات شهرداری از دیگر اهداف کلان این جشنواره در یزد است، تصریح کرد: خوشبختانه در بازدید های میدانی که در این خصوص انجام شده است با اعلام مشارکت عمومی و سرمایه گذاران بخش خصوصی مواجه شدیم.
این مسئول در پایان راه‌اندازی نهضت ملی مناسب سازی فضاهای شهری را از دیگر رویکردهای جدی اولین جشنواره ملی گردشگری معلولین دانست و بیان کرد: مدیریت منسجم و تعهد جدی در مسئولیت واگذار شده یکی از ضرورت‌های اجرایی در برگزاری این جشنواره است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرمایه گذاران شورای شهر گردشگری محیط زیست یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۸۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک از راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا خبر داد.

سیدفرامرز مهاجرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: پیگیر راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا و خانه بازی کودکان در کوی صنعتی هستیم.

وی از راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا خبر داد و افزود: این دو پروژه که به صورت سرمایه‌گذاری مستقیم اجرا خواهد شد، از مطالبات مهم شهروندان اراکی است که به مرحله عملیاتی نزدیک شده است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری در سال جاری، عملیاتی کردن پروژه‌هایی است که سال گذشته طرح‌ریزی و مقدمات آن فراهم شده است.

مهاجرانی گفت: راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا و خانه بازی کودکان در کوی صنعتی در حال پیگیری است.

وی افزود: امید است با دستورات شهردار و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر اراک، به‌زودی شاهد اقدامات مهم و تأثیرگذاری برای رفاه حال شهروندان باشیم.

کد خبر 747760

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در دژکرد اقلید
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک