Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا فرج پور، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر در بازدید از راهدارخانه مرادلو در محور مشکین شهر پارس آباد با اشاره به اینکه ارتقای ایمنی راه از اولویت‌های مهم راهداران دیار سبلان است گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود ۱۲ کیلومتر روکش آسفالت انجام شده و راهداران پرتلاش دیار سبلان ۹۲۷ تن آسفالت سرد و گرم نیزجهت لکه گیری جاده‌های استفاده کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه درجهت بالا بردن ضریب ایمنی راه‌ها تاکنون بیش از ۹۷۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی، روستایی و خاکی شهرستان مشگین شهر رگلاژ و تسطیح شده است افزود: در مدت یاد شده راهداران مشگین شهر ۶۴۵ کیلومتر ریزش برداری و ۱۲۰ کیلومتر از افتادگی شانه راه را اصلاح کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر به زهکشی ۲۰۰ متر از پیچ احمدبیگلو و جاده هریس اشاره کرد و گفت: ۴ دستگاه ابنیه فنی تعمیر و دو دستگاه نرده پل جدید نیز نصب شده است.

فرج پور با بیان اینکه با فعالیت گشت راهداری تاکنون ۳۵ عدد تابلو و بنر غیرمجاز از سطح جاده‌های شهرستان مشگین شهر برچیده شده است اظهار کرد: در ۵ ماهه امسال توسط راهداران ۷۰ عدد تابلوی فرسوده جمع آوری، ۲۷۰ عدد تابلوی ایمنی جدید نصب و هم چنین ۲۰۰ متر مربع علائم اطلاعاتی و هشداری در بزرگراه‌ها نصب شده است.

او نصب ۷۲ شاخه گاردریل، اصلاح ۲ هزار متر مکعب شیب شیروانی در بزرگراه مشگین شهر، ۳۸۰ کیلومتر قنوزنی و علف چینی ۴۰ دستگاه قرنیه پل‌ها را از دیگر اقدامات راهداری این عنوان کرد و افزود: به همت راهداری شهرستان مشگین شهر هزار و ۵۰۰ عدد بازتاب ایمنی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان نصب و هزار و ۲۰۰ متر مکعب برداشت و پاکسازی نخاله در بزرگراه و جاده قدیم مشگین شهر انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر در جهت حل مشکل رانندگان و جلب رضایت آن‌ها از توزیع ۸۵۶ حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه در بین رانندگان این شهرستان خبر داد و گفت: راهداران زحمتکش شهرستان مشگین شهر جهت کاهش تصادفات ۶۵۰ متر از سرعت کاه‌ها را رنگ آمیزی کرده اند.

فرج پور طول حوزه استحفاظی اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر را هزار و ۲۸۰ کیلومتر دانست و تصریح کرد: راهداران شهرستان مشگین شهر در مدت یاد شده با طی مسافت ۲۵ هزار کیلومتر در محور‌های مواصلاتی شهرستان مشگین شهر به مردم و مسافران خدمات رسانی کرده اند.

انتهای پیام/ح

توزیع ۸۵۶ حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه در مشکین شهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری محورهای مواصلاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۸۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از اجرای آسفالت به طول ۶۰ کیلومتر در محور روستایی جوزستان به معدن خبر داد.
روح‌الله غلامی گفت: با همت این اداره کل از سراهی جوزستان تا روستای معدن ۶۰ کیلومتر محور روستایی بود که بخش عمده آن آسفالت شده و تنها هفت کیلومتر باقی‌مانده که در دستور کار است.
وی افزود: در خصوص پل روستای کُل کُله قرارداد مشاوره برای ساخت پل جدید بسته شده است.
غلامی با اشاره به نقطه پر حادثه بخش ناغان گفت برای رفع نقطه حادثه خیز پنج میلیارد تومان برآورد شد که در سال جاری با رقم قابل مشاهده‌ای حل و رفع می‌شود.
وی با بیان اینکه شهرستان کیار از جمله شهرستان‌هایی است که کیلومتر جاده خاکی ندارد، گفت: تنها روستای ده‌کُهنه این شهرستان از سمت خانمیرزا بخش ارمند معادل ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر است که اعتباری برای بهسازی این محور پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه حادثه خیز درمحور‌های مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین