Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به ایجاد کمیسیونی در دادگستری استان برای بررسی کلیه تقاضا‌های جابه‌جایی، انتصاب، بازنشستگی و ترفیع قضات گفت: نخستین جلسه این کمیسیون تشکیل و درخواست مربوط به ۴۵ نفر از همکاران قضایی دریافت شد. تاریخ انتشار: 12:31 - 13 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۷۲۱۸

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، دکتر حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز در نشست شورای مدیران دادگستری این استان که با محوریت بررسی ساز و کار‌های تسریع در اجرای دستورالعمل ارجاع پرونده‌های با قابلیت صلح و سازش و گذشت به شورا‌های حل اختلاف برگزار شد با اشاره به اقتضائات دوره تحول در دستگاه قضایی گفت: در این دوره باید دستورالعمل‌ها و برنامه‌های ابلاغی با سرعت بیشتری در دادگستری‌ها پیگیری و اجرایی شوند تا بتوانیم به اهداف سند تحول قضایی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به نشست‌هایی که تاکنون با اقشار، نخبگان و گروه‌های مختلف مردمی برای اخذ بازخورد‌ها و دیدگاه‌ها داشته افزود: گزارشی از اقدامات سی روزه به محضر رئیس قوه قضاییه ارسال شده و مترصد هستیم گزارش صد روزه اقدامات را هم به انضمام وضعیت موجود دادگستری استان البرز و نیاز‌های استانی برای اجرای برنامه‌های ابلاغی محضر وی ارسال کنیم.

وی با اشاره به ایجاد کمیسیونی در دادگستری استان البرز برای بررسی کلیه تقاضا‌های جابه‌جایی، انتصاب، بازنشستگی و ترفیع قضات گفت: نخستین جلسه این کمیسیون تشکیل و درخواست مربوط به ۴۵ نفر از همکاران قضایی دریافت شد که در این جلسه ۱۰ مورد از درخواست‌ها مورد رسیدگی قرار گرفت و امیدواریم با ادامه جلسات در هفته‌های آتی بخش زیادی از مشکلات همکاران برطرف شود.

فاضلی هریکندی یکی از محور‌های مهم سند تحول قضایی را تکریم دانست که در قالب دستورالعمل کرامت و حفظ ارزش‌های انسانی در قوه قضاییه ابلاغ شده و تصریح کرد: بر اساس این دستورالعمل روسای کل دادگستری مکلف هستند در پایان هر فصل گزارش مبسوطی از وضعیت استان البرز را تدوین و ارائه کنند که انتظار است مدیران این دستورالعمل را در فعالیت‌های خود با جدیت پیگیری کنند.

وی در ادامه بر لزوم نظارت مدیران دادگستری بر مجموعه تحت مدیریت خود تاکید کرد و متذکر شد: سلامت کارکنان یکی از اولویت‌های مهم دادگستری استان البرز است و مدیران باید تلاش کنند ضمن توجه به گزارش‌های دریافتی، با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر در موارد مطرح شده تذکرات را ارائه دهند و از ایجاد آسیب‌های بعدی در فرد و مجموعه جلوگیری کنند.   بیشتر بخوانید:   بازدید رئیس کل دادگستری استان البرز از بخش‌های مختلف ساختمان مرکزی شورای حل اختلاف   بازدید رئیس کل دادگستری استان البرز از دادگستری و دادسرای شهرستان نظرآباد   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری قضایی البرز صلح و سازش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ "پیمان کرمی" روزچهارشنبه اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین دربرخی مناطق پرحجم گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228256 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • استاندارد پرورش حلزون هنوز تدوین نشده
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز