Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پل اسکولز باور دارد منچستر یونایتد در شرایط فعلی باید عذر برخی از بازیکنان خود را بخواهد.
به گزارش آریا، شیاطین سرخ درحالی‌که از حریف خود، ساوتهمپتون، در ورزشگاه سنت مری با گل دنیل جیمز پیش افتاده بودند، نتوانستند برتری خود را حفظ کنند و ضربه سر یانیک وسترگارد، مدافع ساوتهمپتون بازی را به تساوی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این گل، تیم میزبان درپی اخراج کوین دانسو ده‌نفره شد اما شاگردان اوله گونار سولسشر موفق نشدند راهی به دروازه حریف پیدا کنند تا پس از شکست خانگی برابر کریستال پالاس، منچستر یونایتد برای سومین هفته پیاپی نتواند پیروزی‌ای کسب کند. یونایتد در این بازی مانند بازی‌های قبلی از بازیکنان جوان خود مانند آندریاس پریرا، دنیل جیمز، اسکات مک تومینای و آرون ون بیساکا استفاده کرد، اما اسکولز بر این عقیده است که برخی از بازیکنان باتجربه‌تر باعث نتیجه نگرفتن تیم شده‌اند.
من ناامید شدم. اما مسئله من بازیکنان جوان نیستند، از آن‌ها شکایتی ندارم، بیش‌تر از دست بازیکن‌های باتجربه تیم ناامید شده‌ام. زمانی که ماتیچ به زمین آمد، به‌صورت مداوم توپ را از دست می‌داد، اشلی یانگ هم همین‌طور. نمی‌دانم پل پوگبا در این بازی چند بار توپ لو داد. این‌ها بازیکنانی هستند که بازیکن‌های جوان‌تر به آن‌ها نگاه می‌کنند و از آن‌ها الگو می‌گیرند.
با این نتایج و با توجه به‌ این‌که منچستر یونایتد به غیر از پیروزی 4-0 هفته اول مقابل چلسی، پیروزی دیگری کسب نکرده‌ است، شیاطین سرخ درحال حاضر بدترین شروع خود در لیگ برتر را از سال 1992 تجربه می‌کنند. با این‌حال اسکولز می‌گوید با توجه به بازیکنان با کیفیتی که یونایتد در اختیار دارد، آن‌ها می‌توانند حتی عنوان قهرمانی را هم به چالش بکشند.
من فکر می‌کنم نام یونایتد برای دو یا سه فصل آینده از جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر کنار گذاشته شده است. تا زمانی که اوله به آن‌چه که کامل می‌خواهد برسد، چهار یا پنج پنجره نقل و انتقالاتی دیگر لازم است. یونایتد درحال حاضر عقب‌تر از منچستر سیتی، لیورپول، چلسی و تاتنهام است. من فکر می‌کنم در این لحظه، یونایتد باید با بازیکنان جوان خود صبر پیشه کند تا به موفقیت برسد، اما این به این معنا نیست که بازیکنان مسن‌تر متوقف شوند. ما در بازی با ساوتهمپتون دیدیم که بازیکنان باتجربه چگونه اشتباه می‌کردند. در این شرایط، کار برای بازیکنان جوان هم سخت می‌شود تا در چنین تیمی خود را پیدا کنند. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اسکولز پنجره نقل و انتقالاتی سولسشر منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مصاف مس رفسنجان و پیکان از جمله بازی‌هایی که در ضربات پنالتی تعیین تکلیف شد و در نهایت با صعود مس همراه بود. در همین باره محمد ستاری بازیکن پیکان به خبرنگار ما گفت: ما می‌دانستیم که بازی سختی با مس رفسنجان داریم. دو بازی قبل در لیگ برتر هم با آنها بازی کرده بودیم که دو بر دو مساوی شد. شرایط آب و هوایی رفسنجان هم طوری بود که به‌خاطر بارندگی زمین لغزنده بود و این مسئله باعث شد کار ما سخت‌تر شود. کادر فنی ما تصمیم گرفته بود از بازیکنان جوان در این بازی استفاده کند که بسیار قابل ستایش است چرا که باشگاه بزرگ پیکان در معرفی استعداد به فوتبال ایران خودش را ثابت کرده است. معمولا تیم‌ها در جام حذفی به یکی دو بازیکن جوان خود فرصت بازی می‌دهند اما ما در این بازی با میانگین سنی 20 سال به میدان رفتیم. برخی از بازیکنان ما برای اولین‌بار در یک بازی رسمی بازی می‌کردند و این شهامت کادر فنی پیکان را می‌رساند.

او درباره شرایط این بازی افزود: نیمه اول را باختیم اما در نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم خیلی زود به گل مساوی رسیدیم. همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت اما تجربه بازیکنان مس نسبت به جوانان ما اجازه نداد به آنچه می‌خواستیم برسیم. با این حال باز هم در وقت‌های اضافه اتفاقی نیفتاد و هر دو تیم محتاط بازی کردند و کار به ضربات پنالتی کشید. ما پیش‌بینی این کار را کرده بودیم و در روزهای قبل تمرین پنالتی داشتیم منتها پنالتی‌ها پنجاه پنجاه است و بدشانسی باعث شد ضربه اول ما خراب شود و به همین دلیل هم بازی را واگذار کردیم. این خیلی طبیعی است که یک پنالتی گل نشود و همین را در بازی پرسپولیس هم دیدیم. برای مس رفسنجان در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.

مدافع پیکان خطاب به بازیکنان جوان این تیم تاکید کرد: از بازیکنان جوان پیکان می‌خواهم قدر کادر فنی این تیم و فرصتی که در اختیارشان گذاشته می‌شود را بدانند. رسالت پیکان این است که کشف استعداد کند و آن را به دیگران معرفی کند و چنین رویه‌ای در هر تیمی دیده نمی‌شود. این خیلی ارزشمند است و جوان‌ترها باید قدر این شرایط را بدانند.

وی ادامه داد: درست است که ما حذف شدیم و باختن در فوتبال دردناک است ولی خودم به شخصه برای جوان‌ترها ناراحت شدم که در این بازی با همه وجود بازی کردند و به حقشان نرسیدند. البته که مسی‌ها از تجربه استفاده کردند ولی حق جوانان ما هم باخت نبود. دوست داشتم صعود کنیم و به تیم‌های بزرگتر بخوریم تا این بازیکنان بیشتر دیده شوند. علاوه بر این ما جوان‌ترهای دیگری هم داشتیم که اگر به مراحل بعدی می‌رفتیم امکان دیده شدن آنها هم بود و خیلی دوست داشتم این اتفاق بیفتد.

ستاری درباره شرایط فعلی پیکان و تاثیری که خستگی بازیکنان و مصدومیت برخی مهره‌ها بر عملکرد این تیم داشته، توضیح داد: بحث خستگی و مصدومیت برای همه تیم‌ها وجود دارد. شانس ما اینطور بود که باید در رفسنجان با مس دیدار می‌کردیم و الان هم در خارج خانه با شمس آذری بازی کنیم که پدیده امسال لیگ برتر هستند. تیمی که با امتیاز منفی کارش را شروع کرد اما با عملکردش خودی نشان داده است. در چند هفته اخیر حامد پاکدل، ابراهیم صالحی و معین عباسیان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته‌ایم اما به تیم اضافه شده‌اند و امیدوارم به شرایط مطلوب برسند. ریکاوری خوبی داشته‌ایم و شمس آذر را آنالیز کرده‌ایم. می‌دانیم که رقابتی سختی خواهد بود و امیدوارم که بتوانیم بازی خوب و تماشاگرپسندی ارائه دهیم و دست پر از زمین خارج شویم.

دیگر خبرها

  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم