Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@21:22:46 GMT

قیمت نفت در بازه کنونی باقی خواهد ماند

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۹۲۶۹

قیمت نفت در بازه کنونی باقی خواهد ماند

خبرگزاری آریا - یک شرکت خدمات حفاری پیش‌بینی کرد قیمت نفت در آینده قابل پیش‌بینی، در بازه کنونی باقی خواهد ماند.
به گزارش خبرگزاری رویترز، لورنزو سمونلی، مدیرعامل شرکت خدمات حفاری بیکر هیوز، روز سه‌شنبه (12 شهریورماه) اعلام کرد به احتمال زیاد، قیمت نفت در آینده قابل پیش‌بینی، در محدوده مشخصی باقی خواهد ماند و رشد سرمایه‌گذاری در میدان‌های نفت و گاز آمریکای شمالی در کوتاه مدت و میان‌مدت، محدود خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین اعلام کرد که شرکت بیکر هیوز بازنگری در زمینه‌های فعالیت خود را آغاز کرده تا با شرایط کنونی بازار هماهنگ شود و برای آینده‌ای که در آن منابع انرژی کم کربن غلبه دارند، آماده باشد.
مدیرعامل بیکر هیوز اعلام کرد این شرکت یکی از ارائه کنندگان عمده خدمات به پروژه‌های گاز طبیعی مایع شده (ال‌ان‌جی) است و به گفته وی، گاز نقشی مهم در تحول انرژی به سوی کاهش آلودگی‌های کربنی ایفا می‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری از پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری برای امشب خبر داد.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: بارش‌ها تا اواخر امشب به صورت ضعیف، رگبارهای پراکنده و نقطه‌ای در غالب مناطق استان به ویژه نواحی شرق ادامه دارند.

وی افزود: برای فردا، رشد ابر و رگبارهایی و ضعیف در بخش‌هایی از استان به خصوص نوار شرقی و کوهرنگ پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: برای روز جمعه آسمان استان صاف تا کمی ابری خواهد بود، روزهای شنبه تا دوشنبه آینده عبور متناوب امواج، رشد ابر و بارش‌های رگباری در برخی مناطق استان انتظار می‌رود و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده تقویت و فراگیری این بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی با اشاره به نوسانات دمایی هوا، ادامه داد: از روز جمعه تا سه‌شنبه هفته آینده افزایش محسوس دما در ساعات ظهر پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 747563

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ تداوم باد و باران در این نقاط
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • پست معنادار و پیش‌بینی سعید حجاریان با تداوم دولت سیزده
  • قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده