Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از آزادسازی ۳۰ هکتار از اراضی کشاورزی و باغات خبر داد و گفت: پیش از این نیز، در اراضی مذکور تغییر کاربری صورت گرفته بود که با آن برخورد شده بود. تاریخ انتشار: 13:48 - 13 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۷۲۵۰

حسن ابراهیمی بسابی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از آزادسازی ۳۰ هکتار از اراضی کشاورزی و باغات خبر داد و بیان کرد: در پی دستورات قضایی متعددی که برای جلوگیری از تغییرات کاربری اراضی کشاورزی صادر شده بود، به دو باغ برخورد کردیم که در آن‌ها با تفکیک اراضی، تغییر کاربری صورت گرفته و به دو شهرک تبدیل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: در این خصوص با بیش از ۱۰۰ مورد دیوارکشی و اقدامات تغییرکاربری با قصد ساخت و ساز غیرمجاز مواجه شدیم که در این راستا، ۳۰ هکتار از اراضی کشاورزی و باغات به حالت سابق اعاده شد.

بیشتر بخوانید:   توقف ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در شهرک نارنجستان دماوند با ورود مدعی العموم   بازداشت ۲ نفر در رابطه با فساد ۱۰۰ تن رب گوجه   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دماوند قضایی ساخت و ساز غیرمجاز تغییر کاربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۰۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آزادسازی ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ

(تصاویر) آزادسازی ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ

دیگر خبرها

  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • (تصاویر) آزادسازی ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ
  • جلوگیری از تغییر کاربری و ویلاسازی غیرمجاز در ۵۰ هکتار از اراضی ملی
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید