Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال سپاهان پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، از چند روز آینده نرم‌دویی را شروع کرده و بعد از بازی سپاهان مقابل فولاد به تمرینات گروهی این تیم اضافه خواهد شد. ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، غیبت محمدرضا حسینی در بازی‌ها و تمرینات سپاهان و ابهام در نوع مصدومیت وی، شایعات بسیاری را درباره میزان مصدومیت و مدت زمان غیبت شاه‌ماهی سپاهانی‌ها در نقل و انتقالات لیگ امسال به وجود آورده و حتی در چند روز گذشته اخباری در خصوص احتمال غیبت حسینی تا نیم‌فصل نیز منتشر شد که این شائبه‌ها از سوی سپاهانی‌ها تکذیب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی صدیقی، فیزیوتراپ تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، شایعات مطرح شده درباره مصدومیت طولانی‌مدت حسینی را رد و با تشریح وضعیت این بازیکن اظهار داشت: حسینی در اردوی ترکیه از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و زمانی که به ایران بازگشتیم، این بازیکن را معاینه کرده و روش‌های تشخیصی مانند MIR را انجام دادیم و متوجه شدیم که چند مشکل  در زانوی حسینی به صورت هم‌زمان وجود دارد. این مشکلات را در 2 تا 3 هفته درمان کردیم و مصدومیتی جزئی هم وجود داشت که نیازمند یک عمل کوچک بود. این عمل هم صورت گرفت و خوشبختانه شرایط فعلی حسینی خوب است.

وی درباره زمان دقیق بازگشت حسینی خاطرنشان کرد: 10 روز از عمل حسینی می‌گذرد و تمرینات فیزیوتراپی و بدنسازی این بازیکن شروع شده است و ان‌شاءالله از 10 تا 12 روز دیگر به تمرینات تیم اضافه خواهد شد.

اصفهان| تجلیل باشگاه سپاهان از سعید آذری؛ تابش پا به توپ شدقربانی: در باشگاه سپاهان همه چیز سر جای خودش است/ وقتی از اروپا برگشتم پیشنهادی از استقلال نداشتماصفهان| از بازی 90 دقیقه‌ای شهباززاده تعجب کردم؛ برای سپاهان بهترین دفاع حمله است

صدیقی در ادامه با رد شایعات به وجود آمده درباره زمان بازگشت حسینی، گفت: تمام حرف و حدیث‌های به وجود آمده درباره غیبت حسینی تا نیم‌فصل بی‌پایه و اساس است. ان‌شاءالله حسینی از اواسط این هفته نرم‌دویی را آغاز کرده و آرام آرام بدنسازی در زمین را هم انجام می‌دهد و پس از بازی با فولاد به تیم اضافه خواهد شد.

وی در ادامه درباره شرایط حامد بحیرایی، دیگر بازیکن مصدوم سپاهان نیز بیان کرد: بحیرایی نیز در ترکیه دچار پارگی گسترده در ناحیه عضله چهارسر ران شد که کارهای درمانی او را انجام دادیم و الان چند روزی است که در زمین مشغول بدنسازی است. زمانی که بدنسازی در زمین بحیرایی که به پایان برسد، به تمرینات گروهی اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/ن

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۰۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی داوران دیدار سپاهان و استقلال خوزستان

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، قضاوت این دیدار بر عهده حسن اکرمی خواهد بود، مهدی سیفی، محسن بابایی و فرزاد منصوری نیز او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد و سعید بطحایی نیز ناظر داوری است.


دیدار سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸ و ۱۰ دقیقه روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.


سپاهان با ۴۶ امتیاز در رده سوم جدول رقابت‌ها جای دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بازگشت + عکس
  • معرفی داوران دیدار سپاهان و استقلال خوزستان
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی
  • بدبیاری بایرن مونیخ؛ احتمال بالای غیبت رافائل گریرو در بازی مقابل رئال مادرید
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت