Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مسابقه ۲ تیم بازی نزدیکی را به نمایش گذاشند که در نهایت تیم قندی مغلوب حریف شد.

مسابقات لیگ دسته ۲ فوتبال کشور با حضور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی از ۲۶ شهریور ماه ۱۳۹۸ آغاز می‌شود.

سرپرست تیم شهید قندی گفت: تا زمان آغاز لیگ با صلاحدید کادرفنی و بر حسب نیاز مسابقه تدارکاتی برگزار می‌شود.

محمود انصاری در گفت و گو با ایرنا افزود: اولین مسابقه این تیم در لیگ خارج از خانه برگزار می‌شود که زمان و مکان دقیق آن توسط فدراسیون اعلام می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

هم اکنون ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه حضور دارد و سالانه حدود ۶۰۰ مسابقه فوتبال در لیگ‌های استانی برگزار می‌شود که این امر نقش مهمی در توسعه این رشته در یزد دارد.

یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ، ۴۸ هیات ورزشی و ۶۵ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

۷۵۳۶/ ۲۰۴۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر بازی زمان و مکان سرپرست تیم فوتبال یزد قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۰۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان به نقل از روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس رفسنجان،هواداران و علاقمندان ورزش فوتبال می توانند برای تهیه بلیط رایگان این بازی با ورود به پایگاه باشگاه مس رفسنجان به  نشانی Https://www.Mesrafsanjan.com و ورود به بخش سامانه فروش بلیط الکترونیکی، برای تهیه بلیط رایگان این بازی اقدام کنند.

بازی تیم های فوتبال مس رفسنجان و پیکان با حضور هواداران بانوان و آقایان و از ساعت ۱۷:۴۵  پنجشنبه ۶ اردیبهشت  درورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار می شود.

این بازی در شرایطی برگزار می شود که ۲ تیم در هفته ۲۳ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور نیز برابر هم صف آرایی کردند اما نتیجه ای بهتر از تساوی حاصل کار این تیم ها نشد.

تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و مس کرمان دیگر نمایندگان استان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور هستند.

 

دیگر خبرها

  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید