Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:10:51 GMT

ریزش معدن سرب و روی بهاباد/۲ کارگر محبوس شده نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۱۴۰۳

ریزش معدن سرب و روی بهاباد/۲ کارگر محبوس شده نجات یافتند

حسن رضاپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اثر ریزش درب تونل معدن سرب و روی گزینو در محور بهاباد ساغند در ۶۵ کیلومتری شهر بهاباد دو معدن کار بهابادی محبوس شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد بیان کرد: در پی تلاش ۹ ساعته ناموفق کارگران معدن، موضوع به عوامل امدادی اطلاع رسانی شد که نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر به سرعت در محل حادثه حاضر شده و به همراه دیگر دستگاه‌های امدادی به وسیله شمعک گذاری نسبت به بازگشایی مسیر مسدود شده و رها سازی محبوسین اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در پی درخواست کمک اورژانس، یک تیم آواربرداری به همراه پنج نجاتگر و دو دستگاه خودرو آمبولانس و خودرو کمک‌دار سبک به محل حادثه اعزام شدند.

رضاپور ضمن تشکر از عوامل امدادی اورژانس و آتش نشانی همچنین مردم محلی عنوان کرد: خوشبختانه حال هر دو کارگر محبوس شده مساعد است و هیچ گونه مشکل جسمی ندارند.

کد خبر 4711316

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد ریزش معدن هلال احمر استان یزد هفته دولت بوشهر قزوین ماه محرم شیراز ایلام گرگان استانداری سمنان خرم آباد شهرکرد خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی یاسوج مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در ساعت ۱۹ شب گذشته با دریافت خبری مبنی بر گیرافتادن ۱۸ نفر در سیل روستای شادکام، دو تیم امدادی سیلاب و کوهستان هلال احمر شهرستان بافق با ۳ خودرو امدادی به منطقه اعزام شدندو با استفاده از تجهیزات کارگاه این افراد را نجات و به مکان امن انتقال دادند.
عشقی افزود: همچنین قبل از این حادثه ساعت ۱۶ دیروز تیم‌های امدادی به روستای قطرم بافق اعزام و پس از رهاسازی چندین خودرو گرفتار در سیل و خارج نمودن افراد از منازل متاثر از رودخانه‌ها تا پاسی از شب تلاش و خدمات رسانی کردند.

دیگر خبرها

  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • دستگاه کارتن‌سازی جان یک کارگر را گرفت