Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@13:43:38 GMT

نعمتی:گام سوم ایران برای کاهش تعهدات برداشته می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۱۹۳۵

نعمتی:گام سوم ایران برای کاهش تعهدات برداشته می‌شود

بهروز نعمتی اظهار کرد: به نظرم با توجه به تعارفاتی که اروپایی‌ها با خودشان دارند گام سوم ایران برای کاهش تعهدات برداشته می‌شود. البته فعلا کار درون برجام انجام می‌شود، اما فکر می‌کنم درصد غنی‌سازی افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه احتمال توافق با اروپا منتفی نیست، افزود: اروپایی‌ها باید تکلیف خود را روشن کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فضایی که در دو سال اخیر بعد از خروج آمریکا از برجام داشتیم عملا اروپایی‌ها قدم واقعی برنداشتند. ممکن است کار‌هایی انجام داده باشند، ولی تعهدات برجام عملا انجام نشده است.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: سفر ظریف به فرانسه سفر مثبتی بوده و می‌تواند گام مثبتی باشد، ولی اینکه نتیجه این سفر و مذاکرات عراقچی چه باشد موضوعی است که بیش از همه حائز اهمیت است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: برجام ایران فرانسه غنی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۱۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت توزیع برق خراسان رضوی در همایش علمی تخصصی کاهش حوادث در شبکه برق منطقه سبزوار گفت: برای رفع ناترازی مصرف برق و کاهش خاموشی‌ها در بخش کشاورزی نهضت تولید محصول سبز با برق سبز در خراسان رضوی به عنوان نخستین استان کشور آغاز شد .

خدابنده افزود: با پیگیری‌های انجام شده از وزارت نیرو این مصوبه ابلاغ شد و همه مالکان چاه‌های کشاورزی با نصب پنل خورشیدی می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.


وی گفت :‌برای امسال و در مرحله نخست هزار پنل خورشیدی در نظر گرفته شده است و در صورت نیاز و استقبال کشاورزان این میزان افزایش خواهد یافت و ۳۵ شرکت پیمانکاری آماده نصب این پنل‌ها هستند .

 خدابنده افزود:  با هماهنگی با استانداری و دیگر مراجع برای پرداخت تسهیلات به کشاورزان اقداماتی را انجام شده است  تا روند اجرای کار تسریع شود.

دیگر خبرها

  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی
  • امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال