Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد علوی فر، گفت: از موکب داران درخواست می‌شود که هر چه سریع‌تر نسبت به افتتاح حساب موکب و همچنین ثبت‌نام در سامانه موکب داران اقدام کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، بابیان ایلام، اظهار کرد: آب آشامیدنی بهداشتی، تجهیزات سرمایشی و یخ بهداشتی، سه کالای ضروری است که خیرین می‌توانند با مشارکت در تأمین آن، در فیض میزبانی از زائران اربعین سهیم شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، بابیان اینکه زمان محدودی تا پایان ثبت‌نام مواکب در سامانه موکب داران باقی‌مانده است، ابراز کرد: افرادی که موفق به ثبت‌نام در سامانه نشده‌اند و یا در سامانه ثبت‌نام نموده ولی جهت تائید مدارک به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام مراجعه ننموده‌اند، سریعاً نسبت انجام امور خود اقدام نمایند.

 

علوی فر، با اشاره به اینکه صدور پروانه موکب داری منوط به افتتاح حساب بنام موکب و درج در سامانه www.mokeb.orgاست، یادآور شد: از موکب داران درخواست می‌شود که هر چه سریع‌تر نسبت به افتتاح حساب موکب و همچنین ثبت‌نام در سامانه موکب داران اقدام کنند.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام، با اشاره به اینکه تاکنون 120 موکب در سامانه موکب داران ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود این تعداد تا پایان زمان ثبت‌نام به حدود 200 موکب در استان ایلام افزایش یابد.

 

وی، یادآور شد: سال گذشته تعداد موکب در ایام اربعین حسینی در مناطق مختلف استان و مسیرهای منتهی به مرز مهران به‌ویژه پایانه مرزی به زوار حسینی ارائه خدمات‌رسانی کرده‌اند.

 

علوی فر، خاطرنشان کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات و کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین حسینی به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم همیشه درصحنه و ولایی استان ایلام است.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم محرم کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد روزنامه مجلس مسجد نشریه شبستان روزنامه شبستان علوی فر کمیته مشارکت مردمی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۲۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است

به گزارش خبرنگار مهر یوسف، نوری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در انتخابات اسفند سال گذشته تاکید کرد انتخابات پیش روی نیز باید بدون نقص برگزار شود.

وی صیانت از آرای مردم را مسئله مهم بیان کرد و دخالت مسئولان را در انتخابات پذیرفتنی ندانست و افزود: انتخابات باید باشکوه‌تر در استان برگزار شود.
وی تصریح کرد تمامی فرایندهای انتخابات تسط مردم و هیئت‌های اجرایی انجام می‌شود.

قاسم عزیززاده گرجی رئیس ستاد انتخابات مازندران نیز شمار واجدان شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه قائمشهر سوادکوه سوادکوه شمالی سیمرغ و جویبار را ۳۷۰ ۱۴۰ نفر اعلام کرد و گفت ۴۱۶ رأی مردم این حوزه را جمع آوری می‌کند.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در مرحله اول انتخابات گفت تعداد صندوق‌های روستایی ۲۲۱ شعبه است.

کد خبر 6098093

دیگر خبرها

  • تلاش نفوذی ها برای خروج راه آهن از ریل توسعه و مشارکت مردمی
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید