Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برگزاری یا عدم برگزاری مجمع هیئت فوتبال استان تهران، به حاشیه‌ای جدید تبدیل شده است. از طرفی رضا گل‌محمدی، مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرده انتخابات روز پنجشنبه لغو شده و از طرفی مسئولان هیئت فوتبال و برخی مسئولان فدراسیون می‌گویند، انتخابات در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره کل ورزش و جوانان استان تهران معتقد است که تخلفاتی در خصوص بحث برگزاری انتخابات صورت گرفته و از همین‌رو تصمیم به لغو این انتخابات گرفته، اما فدراسیون فوتبال نظر دیگری دارد.

با این حال عباس تیموری، دبیر هیئت فوتبال استان تهران در گفت‌وگویی تلویزیونی با شبکه خبر گفت: ما دو هفته قبل به تمام اعضای مجمع، تاریخ، ساعت و محل برگزاری مجمع را اعلام کردیم. فردا هم با حضور رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس مجمع و آقای گل‌محمدی به عنوان معاون مجمع هیئت فوتبال استان تهران، انتخابات را بدون حاشیه برگزار خواهیم کرد.

دبیر هیئت فوتبال استان تهران در حالی خبر از برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت می‌دهد که به نظر می‌رسد اختلافی میان فدراسیون فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران وجود دارد. اختلافی که باعث دو تصمیم متفاوت شده و در نهایت هم مشخص نیست تکلیف برگزاری انتخابات چه خواهد شد.

در تکمیل این اتفاقات تیموری با تأکید بر برگزاری مجمع انتخاباتی در روز پنجشنبه گفت: با توجه به تماسی که اعضای مجمع و رسانه‌ها در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری مجمع با من داشتند، در آخرین صحتبی که با مسئول امور استان‌های فدراسیون، آقای کاظم طالقانی داشتم، مجمع برگزار می‌شود و هیچ نامه رسمی برای عدم برگزاری این مجمع به بنده که دبیر هیئت فوتبال هستم، نرسیده است.

255 43

کد خبر 1296462

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا سینمای ایران لیگ برتر نوزدهم محمدجواد ظریف محرم بازیگران سینما و تلویزیون ایران تیم ملی فوتبال ایران ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور

احتمال دارد فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) قانون ممنوعیت برگزاری مسابقات لیگ داخلی کشورها در خارج از کشور را مورد بازنگری قرار دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیفا ممکن است قانون ممنوعیت مسابقات قهرمانی ملی در خارج از کشور را تا پایان سال 2024 تغییر دهد.

این خبر را کریستوفر بنینگ، وکیل فیفا در دادگاه فدرال به عنوان بخشی از رسیدگی به شکایت شرکت ارائه دهنده خدمات ورزشی Relevent Sports علیه فیفا و فدراسیون فوتبال آمریکا (USSF) بیان کرد.

Relevent Sports از فیفا و USSF به دلیل انحصار مسابقات در سال 2019 شکایت کرد، زیرا مجاز به برگزاری مسابقه لالیگا بین بارسلونا و خیرونا در میامی نبود.

آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • سکوت دبیر و ادامه جولان چاقوکش‌ها در کشتی
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری
  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران اعلام شد
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد