Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@02:20:17 GMT

توییت ظریف در خصوص برنامه ها و دیدارهای خود در داکا

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۳۳۶۶

توییت ظریف در خصوص برنامه ها و دیدارهای خود در داکا

به گزارش جماران،  در داکا با نخست‌وزیر، وزیر امور خارجه و رئیس پارلمان بنگلادش دیدار کردم. گفتگوها بر همکاری دوجانبه و حل اختلافات در دنیای اسلام متمرکز بود. فردا در نشست وزرای عضو اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند درباره «اقتصاد آبی» (استفاده پایدار از منابع اقیانوس) حضور خواهم یافت و پیش از بازگشت به تهران و فاصله گرفتن چند روزه از مسافرت، به جاکارتا پرواز خواهم کرد

 

انتهای پیام .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اقیانوس اقیانوس هند وزیر امور خارجه جماران ظریف قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۳۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید بن غفیر در خصوص خروج از کابینه نتانیاهو

ایتامار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در حالی که به نظر می‌رسد مذاکرات آتش‌بس غزه وارد مرحله حساسی شده، تهدید کرد در صورت حصول «توافق سهل انگارانه» کابینه را ترک خواهد کرد.

به گزارش تایمز اسرائیل، این وزیر صهیونیست در بیانیه‌ای از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل عدم اعزام هیئت مذاکره‌کننده به قاهره تمجید کرد و گفت از وی انتظار دارد بر سر وعده‌هایی که در دیدار هفته گذشته داده، بماند. به گفته او این وعده «نه به توافق بی‌محتوا، بله به [حمله] رفح» بوده است.

وی افزود: «نخست وزیر به خوبی می‌داند که بهای عدم رعایت این تعهد چیست». 

در حال حاضر گزارش‌ها حاکی از آن است که مذاکرات با میانجیگران مصری و قطری وارد مرحله حساسی شده و برخی منابع مصری از «پیشرفت» در آن خبر داده‌اند. در سرزمین‌های اشغالی نیز تظاهرات علیه نتانیاهو ادامه دارد و معترضان خواستار برکناری وی و توافق هر چه سریع‌تر برای بازگرداندن اسرا شده‌اند.

در همین حال، اسامه حمدان، یکی از رهبران حماس تاکید کرده که برای حصول توافق، نباید هیچ حمله‌ای به غزه صورت بگیرد که قطعا شهر رفح نیز جزء آن خواهد بود. وی خواستار تضمین آمریکا و یک بیانیه روشن شده که مواضع طرف صهیونیست و طرف آمریکایی را روشن می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • فیدان: تنش بین اسرائیل و ایران با حمله به سفارت آغاز شد
  • توضیح وزیر کشور درباره تقسیم استان تهران
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • فیروزکوه و دماوند و ری از تهران جدا خواهد شد؟
  • تهدید بن غفیر در خصوص خروج از کابینه نتانیاهو
  • بلینکن: به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم
  • ‏تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم
  • آلمان همکاری‌های تسلیحاتی با استرالیا را تقویت می‌کند