Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@13:48:01 GMT

برگزاری کرسی تلاوت عاشورایی در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۳۷۰۲

برگزاری کرسی تلاوت عاشورایی در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)

به گزارش ایکنا؛ به مناسبت ایام دهه اول ماه محرم‌الحرام، کرسی تلاوت عاشورایی شامگاه دوشنبه، 18 شهریورماه در شبستان تازه‌تأسیس امام خمینی(ره) آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار می‌شود.
در این محفل قرآنی، حسین شالچی، محدحسن موحدی و داود لاچینانی، قاریان ممتاز و بین‌المللی قرآن کریم به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در ادامه این مراسم نیز که بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود و با اجرای حسین محمدرضایی همراه خواهد بود، گروه تواشیح نورالساجدین نیز به اجرای برنامه تواشیح خواهد پرداخت.
علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم قرآنی و معنوی می‌توانند شامگاه 18 شهریورماه به شبستان جدید امام خمینی(ره) واقع در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) مراجعه کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی حضرت عبدالعظیم قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۳۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی صبح آدینه در در دیدار با اساتید حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) بسطام به میزبانی دفتر امام جمعه این شهر نمونه گردشگری، سربازی برای امام زمان (عج) را بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه دانست.

وی افزود: اگر زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی در روایات معادل زیارت امام حسین (ع) عنوان شده است به دلیل سِنخیّت حضرت عبدالعظیم با سیدالشهدا (ع) است.

امام جمعه سمنان با اشاره به روایتی منسوب به امام رضا (ع) گفت: امام معصوم در این روایت به حضرت عبدالعظیم حسنی می‌فرماید «سلام ما را به شیعیان ما برسان و بگو شیطان را به خود راه ندهند و آنان را به راستی در گفتار، ادای امانت و سکوت در کارهای لایَنفع امر کن» امام رضا (ع) در این روایت همچنین شیعیان را به پرهیز از جدال و ستیزه‌جویی با یکدیگر و زیارت برادران دینی امر فرموده است.

به گزارش مهر، در ابتدای این دیدار امام جمعه بسطام و نیز مدیر و اساتید حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) این شهر به بیان دیدگاه‌ها و طرح دغدغه‌های خود پیرامون مسائل مختلف پرداختند.

کد خبر 6088948

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز