Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قامتی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گناباد با اشاره به افزایش دامنه تهدیدات دشمنان در عرصه های سایبری افزود: باید متناسب با این تهدیدات و با مصون سازی و آماده کردن تجهیزات لازم بازدارندگی خود در مقابله با ترفندهای دشمنان را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: دشمنان و عوامل آنها بعد از پیروزی انقلاب تاکنون در هیچ یک از ترفندهای خود علیه نظام جمهوری اسلامی موفق نبوده اند و امروزه هم در عرصه تهدیدات سایبری راه به جایی نخواهند برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری خراسان رضوی گفت: دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی همه رفتارها و عقاید و رویکردهای مسئولان را به صورت دقیق رصد می کنند و به دنبال نا امید سازی مردم نسبت به دستاوردهای نظام و از بین بردن وحدت و انسجام عمومی جامعه هستند و نباید با اقداماتی زمینه سوء استفاده آنها را فراهم کرد.

قامتی با بیان اینکه تخلفات مسئولان در زمینه های گوناگون و به خصوص اقتصادی برای هیچ کس پذیرفته نیست و باید با هر موردی در این زمینه قاطعانه برخورد شود افزود: از سوی دیگر  خدمات مدیران و دستگاه های اجرایی و سازمانها که همانا دستاورد مهم نظام است باید به نحو مطلوب برای مردم مطرح شود تا امید و شور و نشاط عمومی افزایش یابد.

وی افزایش آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق و اعتیاد در استان خراسان رضوی و به تبع آن در گناباد را یادآور شد و گفت: کاهش تبعات این آسیب‌ها نیازمند هم افزایی مسئولان دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها و نهادها و ارگانهای گوناگون اعم از اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است و همه باید در این زمینه احساس مسئولیت کنند.

او با اشاره به اینکه مسائل اقتصادی یکی از مولفههای بروز آسیب‌های اجتماعی است افزود: حوزه های علمیه و روحانیون باید در قالب سخنرانی‌ها اهمیت سرمایه گذاری صحیح و توجه به فعالیت‌های اقتصادی سالم را از دیدگاه ارزشها و دین مبین اسلام در جامعه نهادینه کنند.

فرماندار گناباد هم از پرداخت شش هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در دولت تدبیر و امید طی پنج سال گذشته به واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی این شهرستان برای توسعه کمی و کیفی سرمایه گذاری و رونق تولید و اشتغال‌زایی خبر داد و گفت: تقویت صنایع تبدیلی برای کاهش معضل خام فروشی در این بخش‌ها و توسعه کمی و کیفی اقامتگاههای بومگردی برای بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی مورد توجه قرار دارد و طرح احداث خط آهن یونسی به گناباد به عنوان قطعه نخست خط ریلی مشهد به زاهدان به طول ۵۸ کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در حال اجراست.

حامد قربانی آسیب‌های ناشی از مخاطرات طبیعی مانند خشکسالی و افزایش شوری منابع آب زیرزمینی و پیشروی آب شور به سمت منابع آب شیرین را از مشکلات و تهدیدهای مهم این شهرستان برشمرد و افزود: با هوشمندسازی و اصلاح خطوط انتقال برای کاهش این معضلات تلاش می شود.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

۲۰۹۵/۱۹۲۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آسیب های اجتماعی بخش خصوصی جامعه خراسان رضوی نظام جمهوری اسلامی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد

به گزارش قدس خراسان، محمد غیوری‌خواه اظهار کرد: بارش‌های باران در شبانه روز گذشته ۲۶ شهرستان این استان را فرا گرفت که بیشترین آن مربوط به خواف با حدود ۱۷ میلیمتر بوده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: پس از خواف بیشترین میزان بارش در خراسان رضوی در شهرستان‌های جوین و جغتای به ترتیب با ۱۴ و ۹ میلیمتر گزارش شده و در ایستگاه هواشناسی مشهد کمتر از یک میلیمتر ثبت شده است.

وی بیان کرد: بارش‌های باران همراه با رعد و برق در طول امروز و فردا با شدت کمتر در نواحی شمالی و ارتفاعات استان خراسان رضوی به ویژه در ساعات بعد از ظهر ادامه دارد.

غیوری‌خواه ادامه داد: با ورود سامانه بارشی دیگری از روز سه شنبه به استان، رگبار باران و در مناطق مستعد با احتمال رعد و برق و بارش تگرگ برای مناطق مختلف خراسان رضوی پیش بینی می شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: در این مدت بیشترین میزان بارش در استان برای روز پنجشنبه و با احتمال آب گرفتگی معابر و سیلاب در مسیل‌ها پیش‌بینی شده است.

وی اظهار کرد: همچنین در این مدت افزایش سرعت وزش باد در پاره‌ای از نقاط استان به ویژه نقاط بادخیز، گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک و در ساعات شب تا اوایل صبح در پاره‌ای از نقاط، کاهش دید افقی به علت پدیده مه گرفتگی انتظار می‌رود.

غیوری خواه گفت: روند افزایش تدریجی دمای هوا در استان خراسان رضوی که از دیروز آغاز شده تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد، اما برای روز پنجشنبه کاهش قابل توجه دمای روزانه پیش بینی می‌شود، به طوری که در برخی نواحی شمالی و شرقی استان دمای روزانه هوا تا ۱۰ درجه کاهش خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: قوچان با کمینه دمای هوای پنج درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۲ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهرهای استان در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

وی ادامه داد: در این مدت دمای بین ۱۲ تا ۲۴ درجه سلسیوس در نوسان بوده است که بیشینه دمای امروز مشهد به ۲۷ درجه سلسیوس و کمینه دمای امشب این شهر به ۱۳ درجه می‌رسد.

به گفته غیوری خواه، در شبانه روز گذشته بیشترین شدت وزش باد از شهرستان‌ داورزن با سرعت ۷۶ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار سطح زرد صادر کرد
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان حرکت بزرگ اقتصادی را رقم می زند
  • سیلابی شدن رودخانه روستای کبوترکوه گناباد + فیلم
  • امامت سیاسی، تکلیف ذاتی ائمه اطهار (ع) بوده است
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی