Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اروجعلی علیزاده عصر روز چهارشنبه در بازدید از روند روکش آسفالت جاده مراغه - هشترود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: برای روکش آسفالت جاده‌های استان امسال ۲۰۰ هزار تن آسفالت و ۱۶۷ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی افزود: همچنین امسال برای بهسازی و آسفالت آزاد راه تبریز - زنجان به طول ۶۵ کیلومتر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیزاده اضافه کرد: عملیات روکش آسفالت جاده های استان از ۱۵ خردادماه آغاز و تا پایان فصل کاری (آبان ماه) به اتمام خواهد رسید.
وی افزود: تاکنون برای روکش آسفالت ۱۸۰کیلومتر از جاده های استان، ۱۳۵ هزار تن آسفالت و ۵۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
علیزاده گفت: محور مراغه - هشترود، فیروزآباد - خلخال، آزادراه تبریز - زنجان، جاده قدیم تبریز - بستان آباد، سرچم - تبریز، صوفیان - مرند، تبریز - آذرشهر - عجبشیر، جاده نوار مرزی، هریس - مهربان - سراب، هریس - مشگین شهر، اهر - کلیبر، هوراند - آبش احمد، جاده های بناب، سراب - اردبیل و گردنه شیبلی از جمله محورهایی هستند که عملیات روکش آسفالت در آن ها در حال اجراست.
وی ادامه داد: همچنین ۱۲۰ کیلومتر از محورهای روستایی استان نیاز به آسفالت ریزی دارد که از این مقدار بیش از ۴۰ کیلومتر تاکنون آسفالت ریزی شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه نیز در این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: در حال حاضر ۴۰ درصد روستاهای شهرستان نیاز به بهسازی و آسفالت دارد که با توافقات صورت گرفته امیدواریم مشکلات راه های روستایی بزودی رفع شود.
حمید شکری افزود: همچنین تعدادی از روستاهای منطقه قورچای مراغه آسفالت نبوده که با هماهنگی های انجام شده با مدیرکل راهداری استان در تلاشیم راه دسترسی این روستاها آسفالت شود.
وی اضافه کرد: همچنین برای بهسازی و رفع نقاط حادثه خیز راه ها و جاده های شهرستان برنامه ها و توافقات خوبی در نظر گرفته شده که بزودی و با برنامه ریزی های انجام شده عملیات اجرایی آن ها آغاز خواهد شد.
وی با اشاره به روکش آسفالت جاده مراغه - هشترود گفت: برای ادامه روکش آسفالت مراغه هشترود نیاز به اعتبارات بیشتری است که در تلاشیم با حل مشکل اعتبار روکش آسفالت این جاده را به طور کامل به اتمام رسانیم.
شکری افزود: محور مراغه - هشترود با تردد روزانه نزدیک به ۱۵ هزار دستگاه خودروی سواری و باری از محورهای پر رفت و امد در شمالغرب کشور است.
آذربایجان شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزاد راه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.
شهرستان مراغه دارای ۷۵ کیلومتر محور ارتباطی بین شهری و ۹۳۰ کیلومتر راه ارتباطی آسفالته، شوسه و دسترسی روستایی و حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
۳۰۷۷/‌۹۸۸۰

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آذربایجان شرقی آزاد راه بزرگراه جاده های استان آسفالت قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: به منظور افزایش ایمنی کاربران راه در آزاد راه تهران _کرج_قزوین پروژه لکه گیری و روکش  آسفالت حفاظتی و روکش آسفالت توپکا در این محور در دستور کار قرار گرفت.   وی افزود: این پروژه به طول ۵۰ کیلومتر در دو باند شمالی و جنوبی در آزادراه تهران-کرج-قزوین حوزه استان البرز در حال اجرا است.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه برای اجرای  این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده بخش قابل توجهی از پروژه تا پایان سال جاری قابل بهره برداری خواهد بود.   زندی فر خاطرنشان کرد:بر این اساس در طی ایام هفته با هماهنگی پلیس راه محدودیت های تردد در برخی از نقاط آزادراه( باند شمالی و جنوبی ) جهت اجرای این عملیات اعمال خواهد شد.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: ممکن است در برخی از نقاط آزاد راه که عملیات عمرانی اجرا می شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می شود، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد
  • آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود