Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@12:24:46 GMT

ابلاغیه جدید به سربازان: لازم نیست کچل کنید!

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۹۰۱۹

ایرنا: رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: ستادکل نیروهای مسلح منع اجبار سربازان برای تراشیدن موی سر را به استان های سراسر کشور ابلاغ کرده و هم اکنون این ابلاغیه در استان های سراسر کشور عملیاتی شده است.

سردار تقی مهری افزود: نتراشیدن موی سر در دوران سربازی از مباحث انضباطی است که از سوی ستادکل نیروهای مسلح ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابلاغ های ستادکل نیروهای مسلح به همه پادگان و یگان ها اعلام می شود و آنها این ابلاغیه ها را اجرایی می کنند.

وی افزود: با ابلاغ اجباری نبودن تراشیدن موی سر سربازان، هم اکنون این ابلاغیه در استان های کشور اجرایی شده است و بر این اساس سربازان اجباری در تراشیدن موی سر خود ندارند.

چندی پیش سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد: سربازی همواره با تراشیدن موی سر همراه بوده است ولی با توجه به بررسی های انجام شده و ارتقای بحث بهداشت فردی و امکانات مناسب یگان‌های نیروی مسلح و علاقه جوانان به منظور خوشایندسازی و افزایش جذابیت و نشاط خدمت سربازی بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، تراشیدن موی سربازان با نمره ۴ از سربازی حذف شد.

وی افزود: بر اساس تصمیم اتخاذ شده دیگر سربازان اجباری برای کچل کردن ندارند و از این پس اندازه موی سر کارکنان وظیفه برای دیپلم و پایین‌تر در مراکز آموزش شماره ۱۰ و سرباز و سرجوخه در حین خدمت ۱۰ تا ۱۶ همچنین فوق دیپلم و بالاتر در مراکز آموزش ۱۶ و افسر و درجه دار در حین خدمت ۱۶ تا ۲۰ خواهد بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۹۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟

به گزارش پارس نیوز، همه افرادی که خدمت سربازی را گذرانده‌اند و در حال حاضر بیمه شده تامین اجتماعی باشند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.

این متقاضیان برای تایید روزهای سپری شده خدمت وظیفه باید به دفاتر پلیس +10 یا سامانه سخا مراجعه و درخواست تایید اصالت کارت خدمت را ثبت کنند و سپس با ارسال پاسخ نامه ظرف مدت یک هفته ادامه مراحل را از شعبه بیمه مورد نظر پیگیری کنند. منبع : اقتصاد100


 

دیگر خبرها

  • لحظه تکه تکه شدن سربازان روس با مین ضدتانک
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟
  • سربازان از این طریق امریه بگیرند
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • خبر خوش برای سربازان
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید