Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به استان زنجان گفت: هفت هیئت از دیروز به شهرستان‌هاى این استان اعزام کردیم که از نزدیک مشکلات شهرستان‌ها را هم ببینند و در جلسه شوراى عالى قوه قضاییه گزارش آن ارائه می‌شود. ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به استان زنجان با اشاره به برنامه های خود در سفر به استان زنجان، ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع) به مردم متدین، فرهنگى، انقلابى و با بصیرت این استان گفت: امیدوارم خداوند متعال بهترین‌ها را به مردم این استان و کشورمان و همه دلدادگان به اباعبدالله الحسین (ع) مرحمت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: ارادت به مردم این خطه و بصیرت، شعور و شورشان نسبت به وجود مقدس اباعبدالله (ع) را از دیرباز داشتم و این توفیق امروز نصیب بنده خواهد شد تا خدمت مردم عزیز این استان و شهرستان‌ها و شرکت در مراسمى که به نام اباعبدالله الحسین (ع) برقرار مى‌شود، حضور داشته باشم.

وى ادامه داد: دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامى، دیدار با مسئولان سازمان‌ها و ادارات نیز جزو برنامه‌های این دیدار است تا ضمن خسته نباشید به آن‌ها نسبت به مسائل و مشکلات اقتصادى و اجتماعى در این استان از دیدگاه مدیران و استاندار بهره‌مند شویم.

جزئیات نشست مشترک نمایندگان با "حجت‌الاسلام رئیسی"رئیسی: کارگران مراقب سوءاستفاده از اعتراضات باشند / تکمیل لایحه تأمین امنیت زنان تا 15 شهریورنامه حمایت‌آمیز مجلس از اقدامات حجت‌الاسلام رئیسی در مقابله با فساد

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به دیدار با روحانیون و نخبگان استان زنجان، تصریح کرد: شرکت در جمع روحانیون و نخبگان استان و شنیدن سخنان و نقطه نظرات آن‌ها نیز در این سفر صورت می‌گیرد.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه محورى‌ترین نکته شرکت در جمع همکاران قضایى و سازمان‌هاى وابسته به قوه قضاییه و مطلع شدن از مشکلات و مسائل همکاران در استان زنجان خواهد بود، گفت: این استان با تلاش‌هاى بسیارى که صورت گرفته حتما با آنچه که در هر کوى و برزن شاهد بودیم تفاوت اساسى کرده است؛ اما با همه توسعه یافتگى استان زنجان و کارهایى که انجام شده و باید از همه آن‌ها تقدیر کرد، راه براى پیمودن بسیار است و باید با تلاش دولتمردان چهره کریه فقر از چهره زیباى این استان و مردم عزیز آن برطرف شود.

وى در ادامه عنوان کرد: براى بنده مغتنم است که در ایام عزادارى حسینى (ع) این دیدار را انجام دهم که امیدوارم بیشتر بتوانیم از دیدگاه‌ها و نظرات همکارانمان برخوردار شویم.

حجت الاسلام رئیسی در پایان گفت: هفت هیئت از دیروز به شهرستان‌هاى استان اعزام کردیم که از نزدیک مشکلات شهرستان‌ها را هم ببینند و در جلسه شوراى عالى قوه قضاییه گزارش آن ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R1494/P/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار عتباتی با اشاره به مشکلات مرتبط با پرونده‌های قضایی گفت:همکاری‌ها و هماهنگی‌ها در خصوص برخی پرونده‌های قضایی موثر در حصول نتایج بهتر خواهد بود.
رئیس کل دادگستری استان همچنین کمک به حل مشکل یکی از واحد‌های تولیدی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با حل مشکلات این واحد تولیدی اشتغالزایی چشم گیری بالغ بر ۱۰۰۰نفر در استان اتفاق می‌افتد که نیازمند همراهی و همکاری موثر دو مجموعه می‌باشد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی پورشادلو دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور که اخیرا به این سمت منصوب شده است نیز به همکاری‌های دوجانبه تاکید و باز شدن گره از مشکلات مردم خصوصا پرونده‌های کثیرالشاکی را یکی از امور مهم ارزیابی کرد و همکاری‌های دوجانبه را در این خصوص کارگشا و نتیجه بخش عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • رئیس دیوان عالی کشور: حکم پرونده قضایی هشت مهر زاهدان صادر شده است
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از حجت الاسلام رئیسی
  • رئیس کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • ضرورت مشارکت جمعی برای رسیدن به تحول قضایی
  • مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند