Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه «عکس عاشورایی» دهه اول محرم به همت بسیج هنرمندان و با همکاری خیمه سرای شهر طاقانک استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

«مجتبی بیگی» امروز (پنج شنبه ۱۴ شهریور) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: در این نمایشگاه آثار برگزیده از عکاسان استانی با موضوع عاشورا و آیین عزاداری محرم، خیمه سوزانی شهر طاقانک و نیز جلوه هایی از شور در معرض دید عموم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری افزود: نمایشگاه «عکس عاشورایی» تا ۱۹ شهریور به مدت یک هفته برای بازدید عموم دایر است.

 

وی ابراز کرد: نمایشگاه «عکس عاشورایی» در محل خیمه سرای شهر طاقانک از توابع شهرستان شهرکرد دایر شده است.

 

بیگی یادآور شد: علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۳ شب از نمایشگاه «عکس عاشورایی» بازدید کنند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم محرم مسجد مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان کانون های مساجد محرم حسینی روزنامه طاقانک نمایشگاه عکس عاشورایی بسیج هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار ابراهیم بی دل عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی ۲۵ عنوان برنامه شاخص در تربت جام اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: برپایی نمایشگاه، میز خدمت، دیدار شورای جهادی با امام جمعه تربت جام، افتتاح و بازدید از قنوات احیا شده، دیدار با خانواده‌های شهدا، همایش مهر ماندگار، اعزام گروه‌های جهادی کشاورزی به مزارع و گروه‌های جهادی دامپروری جهت واکسیناسیون رایگان دام و طیور از برنامه‌های این هفته است.

وی همچنین گفت: اعزام گروه‌های جهادی عمرانی و درمانی به مناطق کم برخوردار، توزیع نان رایگان و بسته معیشتی، همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی، افتتاح قرارگاه منطقه‌ای جهادی این شهرستان، از جمله برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در سال جاری است.

کد خبر 6097678

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح گلخانه سبزی و صیفی هفشجان
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری