Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@23:19:03 GMT

بخش کشاورزی بستری مناسب برای سرمایه گذاری های کلان

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۰۵۸۰

بخش کشاورزی بستری مناسب برای سرمایه گذاری های کلان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، خالد جعفری در جلسه مشترک با مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان و سرمایه گذاران اقلیم کردستان عراق به تشریح فرصتهای سرمایه گذاری بخش کشاورزی برای سرمایه گذاران اقلیم کردستان عراق پرداخت و اظهار داشت: زمینه مناسب سرمایه گذاری سرمایه گذاران اقلیم کردستان عراق در استان کردستان فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بخش کشاورزی استان کردستان به دلیل برخورداری از ظرفیت های ویژه انسانی و طبیعی، بستری مناسب برای سرمایه گذاری های کلان است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: طرح تولید اسانس و رنگ های خوراکی، طرح فرآوری و بسته بندی گیاهان دارویی، طرح تولید آبمیوه و کنسانتره، طرح تولید رب گوجه فرنگی، طرح تولید غذاهای آماده و نیمه آماده، تولید انواع ناگت، جوجه کباب، شنیسل، بال سوخاری، مرغ سوخاری و فرآورده‌های مشابه از گوشت طیور، طرح فرآوری سیب زمینی، طرح فرآوری دانه های روغنی طرحهای بسیار خوبی هستند.
جعفری تاکید کرد: واحد پرورش قارچ خوراکی، شهرک گلخانه ای چاغرلو، مجتمع گلخانه ای قبا سرخ بیجار و پرورش گوسفند پربازده (رومانف/رومن)۲۰۰۰۰ رأسی و همچنین طرح گاو شیری ۳۰۰۰ رأسی هلشتاین، گاو شیری ۱۰۰۰ رأسی سیمنتال و پرورش بز پربازده (بز شیری آلپاین) ۵۰۰۰ رأسی از دیگر  طرح هایی است که  می توان به آن اشاره کرد.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سرمایه گذاری کشاورزی گوجه فرنگی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو

به گزارش قدس آنلاین، محمد مشیرپناهی با اشاره به حضور کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: در غرفه استان در این نمایشگاه ۱۰ فرصت آماده سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی به بازدیدکنندگان و هیات‌های تجاری داخلی و خارجی معرفی می شود.

وی افزود: مشخصات کلی طرح های کشاورزی، میزان سرمایه ‌گذاری و کار امکان سنجی انجام شده برروی آنها در قالب بروشور و کتابچه ای تهیه شده است و در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی کردستان ادامه داد: در بخش صنعت هم ۹ عنوان فرصت سرمایه گذاری و هشت طرح مهم و پیشران صنعتی و معدنی استان برای معرفی به سرمایه‌گذاران در این نمایشگاه آماده شده است.

مشیرپناهی تعداد فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش گردشگری استان در این نمایشگاه را پنج مورد خواند و بیان کرد: افزون بر این، هفت مورد فرصت سرمایه گذاری گردشگری در شهر سنندج که توسط شهرداری این شهر تهیه شده است در چند روز برپایی این نمایشگاه معرفی می شود.

معرفی بیش از۵۰ مورد مجوز بی‌نام سرمایه‌گذاری کردستان در اکسپو

وی یادآور شد: یکی از اقدامات مطلوب در استان که به منظور تسهیل در امر سرمایه گذاری انجام شده تهیه مجوزهای بی‌نام است که از حدود ۲ سال اخیر این مهم آغاز شده است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی کردستان اضافه کرد: در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران، بیش از ۵۰ مورد مجوز بی نام صادر شده برای سرمایه گذاری در استان تهیه و آماده معرفی به هیات های تجاری و سرمایه گذاران است.

مشیرپناهی یادآور شد: افزون بر موارد مذکور، ۱۵ مورد فرصت سرمایه گذاری دارای مطالعات پیش امکان سنجی در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری توسط مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان تهیه شده است و در این نمایشگاه معرفی می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط
  • چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • فرآیند کشت، برداشت و فرآوری هزاران تن پیاز توسط کشاورزان آمریکایی (فیلم)
  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • چگونه گوشت و پوست میلیون‌ها کروکودیل در کارخانه فرآوری می‌شود؟ (فیلم)