Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: طرح روایت عشق تبریز در قالب برگزاری ۴۰ برنامه خاطره‌گویی فرماندهان و رزمندگان سالهای دفاع مقدس در ۳۰ مناسبت مذهبی و دفاع مقدس از ایام محرم، تا پایان سال در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان ضرورت اهتمام به آشنایی نسل جدید با ارزش‌های دفاع مقدس، اظهارکرد: کار تخصصی و استفاده از آموزه‌های روان شناسی و ظرایف کار با کودکان بسیار حائز اهمیت است.

حجت‌الاسلام حمیدی، هدف از برگزاری طرح روایت عشق را توجه و تلاش نسل کودک و نوجوان برای به دست آوردن هنرهایی با موضوع دفاع مقدس و زنده ‌ نگه‌داشتن یاد شهیدان و دلاورمردی آنها در دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه برای انتقال مفاهیم، قصه‌ها بیشترین جذابیت را برای کودکان دارند افزود: لازم است جهت تغذیه فکری و معنوی نسل کودک و نوجوان که برای خانواده و جامعه از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار هستند، بستری ایجاد شود تا با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند.

وی در پایان با بیان اینکه آینده نظام و حفظ ارزش‌ها و توسعه کشور در گرو تربیت امروز نسل کودکان و نوجوانان است با ذکر روایاتی از ائمه معصومین به توجه بیش از پیش مربیان، جامعه و خانواده به این نسل اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنای آذربایجان شرقی خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی حجت الاسلام حمیدی شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان