Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@21:27:09 GMT

۴۰ طرح بهداشتی و درمانی در سمنان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۲۵۶۰

۴۰ طرح بهداشتی و درمانی در سمنان افتتاح شد

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: این طرح ها در مجموع با اعتبار  240 میلیارد تومان به بهره برداری می رسید یا ساخت آنها آغاز می شود . سعید نمکی در بدو ورود به استان سمنان ، پس از ادای احترام به شهیدان در گلزار شهدای ایوانکی ، فاز آموزشی و سالن کنفرانس بیمارستان معتمدی گرمسار را در مجموع با زیر بنای  هزار و 800 متر مربع  کلنگ زنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت و همراهان سپس به آرادان رفتند و ابتدا مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شبانه روزی موسسه آفاق مهر را در روستای ده سلطان افتتاح کردند. وزیر بهداشت در آرادان همچنین کلنگ ساخت خوابگاه خیرساز دانشگاه تغذیه و صنایع غذایی را به زمین زد. این خوابگاه دو هزار متر مربع زیربنا و ظرفیت پذیرش 120 نفر نفر را خواهد داشت و اعتبار ساخت آن ۵۸ میلیارد ریال است.
بخش دندانپزشکی بیمارستان امام حسین آرادان هم با زیربنای ۳۳۰ متر مربع و اعتبار ۱۹ میلیارد ریال به بهره برداری رسید. افتتاح سالن آمفی تئاتر دانشکده های تغذیه، علوم غذایی و مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی و رونمایی از طرح کنترل فشار خون در آرادان از دیگر برنامه های سفر آقای نمکی به این شهرستان بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام حسین بهداشتی و درمانی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مهدی رحماندوست گفت: ۱۲ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان تاکستان واقع در روستا‌های عاشق حصار و قازان داغی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع قلمع و قمع شد.

وی اضافه کرد: ۴۱ بنای غیرمجاز نیز متعلق به اراضی کشاورزی شهرستان قزوین به مساحت ۷۸ هزار متر مربع واقع در منطقه میانچال تخریب و قلع و قمع شده است.

این مسئول ادامه داد: مستحدثات تخریب شده شامل دیوارکشی، پی کنی، فنس کشی و ساخت بنا بوده که با حضور رییس و کارشناسان امور اراضی شهرستان تاکستان، نیرو‌های فراجا و عوامل راهداری اجرا شده است.

رحماندوست بر حفظ کاربری زراعی و باغی در اراضی کشاورزی استان تاکید کرد و گفت: سودجویان زمین همواره در همه ایام به دنبال تغییر کاربری غیر مجاز کشاورزی هستند که نیرو‌های یگان حفاظت با هدف مقابله با این افراد به صورت شبانه روزی به گشت زنی در سطح استان اقدام می‌کنند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با متخلفان موضوعاتی از قبیل ساخت و ساز غیرمجاز را به سامانه ۱۳۷ گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • فوری | واریزی مددجویان تحت پوشش ۳ برابر شد
  • بخور نخور های تغذیه در تقویت چشم و بینایی + نکات مهم
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • مهم‌ترین علت چاقی در ایران
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور