Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: در ابتدای سال تحصیلی جدید ۲۳ هزار بسته لوازم تحریر در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان خراسان رضوی توزیع می شود.

به گزارش قدس آنلاین، سردار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) امروز و در حاشیه بازدید از طرح‌های اردوهای جهادی دانشجویی در منطقه روداب سبزوار، گفت: طرح‌های جهادی، سازندگی و محرومیت زدایی در قالب‌های مختلف از جمله قرارگاه محرومیت‌زدایی، بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی در بخش‌های مختلف عمرانی، کمک به سیل زدگان، معیشتی و اشتغالزایی در نقاط محروم استان خراسان رضوی و مناطق مرزی مشغول به فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
او ادامه داد: در منطقه محروم روداب سبزوار نیز گروه‌های جهادی حضور دارند و گام بزرگی برای توسعه و سازندگی این منطقه برمی‌دارند.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: در زمان امداد رسانی ابتدایی ۱۳۶ گروه به مناطق سیل زده استان اعزام شدند و تاکنون ۳۰۵ گروه برای بازسازی مناطق سیل زده حضور داشته اند.
سردار نظری افزود: ساخت و بازسازی ۵۰۰ واحد مسکونی در استان‌های خراسان رضوی و گلستان در دست اقدام است.
او با اشاره به برنامه‌های محرومیت زدایی و کمک‌های معیشتی  که در اولویت های سپاه امام رضا(ع) قرار دارد ،تصریح کرد: در ابتدای سال تحصیلی جدید ۲۳ هزار بسته لوازم التحریر در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته توزیع می‌شود.
منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سپاه امام رضا ع لوازم التحریر مناطق محروم مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمد نوبخت نیا  فرماندار این شهرستان  ضمن تشکر از زحمات و اقدامات بسیج سازندگی سپاه در حوزه های مختلف به ویژه در امر محرومیت زدایی گفت:نقش بسیج سازندگی در امر محرومیت زدایی شایسته تقدیر است و  هر زمان در امور مختلف توسعه با فرهنگ بسیجی عمل کرده ایم ، موفق شده ایم.

سرهنگ اسماعیلی مسئول بسیج سازندگی سپاه نقده با اشاره به اینکه بسیج سازندگی چون گذشته در راستای امور محوله به ویژه در حوزه محرومیت زدایی و ایجاد بستر های لازم در حوزه های مختلف پای کار است ؛ از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

در این دیدار مقرر شد  اولویت‌های روستاهای هدف مورد ارزیابی و شناسایی قرار گرفته و سپس در راستای رفع محرومیت زدایی اقدامات عملی صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان