Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@23:08:37 GMT

۱۲۵ هزار تن آسفالت در کرج تولید شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۴۴۳۴

۱۲۵ هزار تن آسفالت در کرج تولید شد

به گزارش ایرنا، علی اصغر کمالی زاده روز پنجشنبه  در نشست شورای برنامه ریزی شهرداری کرج اظهار داشت: براساس برنامه ریزی تا پایان سال تولید کارخانه آسفالت به ۲۰۰ هزار تن می رسد.

وی ادامه داد: شهرداری کرج در زمینه آسفالت، اقدامات خوبی انجام داده به طوری که بیش از ۹۵ درصد آسفالت مناطق طی سال جاری از طریق کارخانه آسفالت شهرداری کرج تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، خرید قیر از سال گذشته انجام شده که تلاش میشود تولید آسفالت را تا پایان سال جاری به ۲۰۰ هزار تن برسانیم.

شهردار کرج با تاکید بر اینکه کارخانه آسفالت شهرداری کرج همیشه فعال است، یادآور شد: ۲ پیمانکار بخش خصوصی نیز در این زمینه با شهرداری همکاری دارند و در صورتی که  کارخانه آسفالت با مشکل تولید مواجه شود، نسبت به تامین آسفالت مورد نیاز شهر اقدام می کنند.

این مسئول همچنین در تشریح اقدامات صورت گرفته در زمینه آسفالت، گفت: عملکرد آسفالت شهرداری در معابر اصلی محسوس است و تلاش می شود پس از اتمام این معابر، خیابان های درجه ۲ و دسترسی های محلی هم آسفالت شود.

کمالی زاده در ادامه با اشاره به هم دلی و همراهی نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر با شهرداری کرج، افزود: این همراهی موجب هم افزایی بین  دستگاه های خدمات رسان شده و توانستیم قدم های موثری در این زمینه برداریم.

شهردار کرج به شرایط اقتصادی حاکم بر کشوراشاره کرد و گفت: در این شرایط، نمایندگان با حمایت‌های خود کمک  به توسعه منابع مالی شهرداری و افزایش خدمات رسانی کرده اند.

وی افزود: ۲۵۰ میلیارد تومان اوراقی که با همکاری نمایندگان مجلس برای مترو فروخته شد، در حساب شهرداری موجود است و صورت وضعیت های پیمانکار از این محل پرداخت می شود.

مطالبه ۵۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرج از دولت

شهردار کرج در ادامه به مطالبه شهرداری از دولت اشاره کرد و افزود: اکنون شهرداری کرج حدود ۵۰۰ میلیارد تومان از دولت مطالبه دارد که امیدواریم بخشی از آن به زودی پرداخت شود.

کمالی زاده با بیان اینکه سازمان برنامه می تواند شهرداری را برای دریافت این مطالبه کمک کند، گفت: تقاضا داریم طی نشستی پیشنهادات خود را در این زمینه مطرح کنیم و بتوانیم در نیمه دوم سال جاری، بخش عمده ای از این مبلغ را در سامانه سمان تهاتر کنیم تا بتوان به درآمدهایی که در سال گذشته نرسیده ایم، برسیم و نیزبار سنگین بدهی شهرداری کرج  به بانک شهر برداشته شود.

این مسئول دربخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه شهرداری برای توسعه معابر شهری اشاره کرد و افزود: در این حوزه بازگشایی هشت معبر در دستور کار قرار گرفته که تلاش می‌کنیم تا پایان سال نیمی از عملیات عمرانی آنها به اتمام برسد.

شهرداری کرج ۱۰ منطقه شهری تحت پوشش خدماتی خود دارد.

۷۴۱۰/ ۶۱۵۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اعضای شورای اسلامی شهر خدمات رسانی شرایط اقتصادی شهرداری نمایندگان مجلس قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۴۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی طهرانچی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش افق تحول دانشگاه، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد شاهرود ضمن بیان اینکه امروز ایران اسلامی ظرفیت‌های بسیار عظیمی در بخش‌های مختلف مانند گردشگری دارد، تاکید کرد: دانشگاه‌ها باید در زمینه تربیت نیروی انسانی برای تبیین ظرفیت‌های ایران کار کنند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با یک مدل جدید که مدل در حقیقت پایه و عرصه تربیت دانشجو در محیط است به میدان آمده و اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی و نشست‌هایی از این دست با هدف تبیین حرکت جدید دانشگاه آزاد کمک می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد کشور با بیان اینکه شاهرود یکی از شهرهای مهم ما در زمینه علم و عرفان محسوب می‌شود و دارای ظرفیت‌های عظیمی مانند بایزید بسطامی، ابوالحسن خرقانی و میراثی از این دست است، تاکید کرد: این ظرفیت‌ها در واقع یک نوع نقطه اتکا محسوب می‌شوند.

طهرانچی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود نیز به عنوان یکی از دانشگاه‌های بزرگ و قابل اعتنای کشورمان محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر البته دچار افت و خیزهایی شده است و امیدواریم بتوانیم در این بازدید بتوانیم مسائل مرتبط با دانشگاه را از نزدیک مشاهده و پیگیری کنیم، گفت: بالندگی هر چه بیشتر این واحد دانشگاهی در زمره اهداف ما است.

وی درباره شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم نیز توضیح داد: شعار سال دارای ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و نوآوری دارد زیرا جهش با نوآوری آغاز می‌شود و مشارکت نیز یک پدیده اجتماعی است لذا یک نگاه بسیار کلان در مجموعه دانشگاه آزاد کشور با راه اندازی یک سکوی تولید و تأمین ایجاد شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه مبتنی بر سکوی تأمین و تولید با مشارکت مردم اقدامات مرتبط با تحقق شعر سال را دنبال می‌کند، گفت: مراحل اولیه راه اندازی این سکو انجام شده و اقداماتی در این زمینه در دست اجرا است تا بتوانیم تولید بدون کارخانه را در کشور رقم بزنیم و دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه پیشگام شده است.

کد خبر 6098320

دیگر خبرها

  • ترمیم آسفالت و بهسازی کمربندی های شمالی و جنوبی اراک
  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • تداوم ورود موتورسیکلت‌‌ به داخل پیاده‌راه فردوسی سنندج ‌
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود