Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسپورتینگ لیسبون به دلیل واقع بینانه نبودن بندهای قرارداد پیشنهادی تاتنهام برای فرناندز، آن را رد کرد. 

طرفداری- فردریکو وارانداس، جزییات بسته پیشنهادی تاتنهام برای برونو فرناندز را فاش کرد. 

به گزارش سایت گل، در طول تابستان تیم‌های دیگری همچون منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس هم به فرناندز لینک شدند ولی در نهایت او در اسپورتینگ ماندنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا ریاست باشگاه پرتغالی با انتشار گزارشی از روند فعالیت‌های باشگاه در تابستان امسال، اشاره‌ای هم به جزییات پیشنهاد تاتنهام برای هافبک ۲۴ ساله تیمش کرده است. در بخشی از این گزارش که در سایت رسمی باشگاه اسپورتینگ لیسبون منتشر شده، آمده است:

ارزشمندترین بازیکن‌مان یعنی برونو فرناندز را حفظ کرده و توانستیم تعادل بیشتری را در تیم برقرار کنیم. به باور ما گروه فعلی از تیم فصل قبل کیفیت بالاتری دارد. حفظ برونو فرناندز «غیر ممکن» بود ولی ما این کار را انجام دادیم. با تعیین قیمتی منصفانه برایش، آماده فروش او شدیم و پیشنهادهایی هم داشتیم ولی تنها پیشنهاد جدی از سوی تاتنهام ارائه شد که ۴۵ میلیون یورو به علاوه ۲۰ میلیون پاداش برای قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا ارزش داشت. رسیدن به آن اهداف دشوار بود و به همین خاطر تصمیم گرفتیم آن پیشنهاد را رد کنیم. برونو علاوه بر این که فوتبالیست بزرگی است، بسیار حرفه‌ای هم هست و می‌تواند با مسئولیت پذیری خود برای سایرین نمونه باشد. روز بعد از رد پیشنهاد تاتنهام به زمین تمرین آمدم تا از دلایل رد آن پیشنهاد برایش بگویم و او به خوبی این را درک کرد. او همچنین درک کرد که پیشنهاد ارائه شده به ما منصفانه نبود. قرار نیست او ما را ترک کند و بازیکن اسپورتینگ محسوب می‌شود. باشگاه‌های زیادی در سراسر اروپا او را می‌خواهند و ما می‌دانیم که همیشه باید با این وضعیت کنار بیاییم. 

یکی دیگر از بازیکنان اسپورتینگ که در تابستان امسال به تیم‌های متعددی لینک شد، رافینیا بود که در نهایت به رن ملحق شد ولی وارانداس می‌گوید هرگز بحث فروش همزمان دو هافبک ارزشمند تیمش مطرح نبوده است.  

آیا قصد داشتیم با علم به این که رئال مادرید، یوونتوس یا اتلتیکو مادرید می‌توانند ۷۰ میلیون یورو برای برونو فرناندز به ما بدهند، رافینیا را در ابتدای بازار بفروشیم؟ آیا در خطر از دست دادن هر دوی آن‌ها قرار داشتیم؟ نه، چون نمی‌توانستیم به پیشنهادی به ارزش ۷۰ میلیون یورو دست رد بزنیم. تا چهارشنبه قبل صبر کردیم و سپس در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان در موناکو متوجه شدیم که قرار نیست او به فروش برسد. بنابراین برونو فرناندز را نگه داشتیم و سراغ برنامه بعدی که فروش رافینیا بود رفتیم و بدین ترتیب فقط یکی از بازیکنان اصلی‌مان را در ازای ۲۱ میلیون یورو از دست دادیم.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته سی و یکم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت 23 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه دو دراگائو به مصاف تیم صدرنشین اسپورتینگ لیسبون خواهد رفت.

مهدی طارمی که پس از حضور تعویضی و گلزنی مقابل فامالیکائو، در دو دیدار اخیرشان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی و مسابقه لیگ برتر پرتغال مقابل تیم‌های ویتوریا گیمارش و کاسا پیا به ترکیب رسید و در این دو بازی هم یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، امشب از جمع 11 نفر اصلی در جدال با اسپورتینگ خارج شده است.

ستاره ایرانی پورتو علی‌رغم آمادگی بالایی که در سه مسابقه اخیرشان داشت و دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، با نظر سرخیو کونسیسائو از ترکیب بیرون رفته و اوانیلسون به تنهایی در راس خط حمله اژدها برابر اسپورتینگ لیسبون دیده می‌شود.

مهدی طارمی که تجربه درخشش و گلزنی مقابل اسپورتینگ لیسبون را دارد، در فصل جاری لیگ برتر پرتغال 19 بازی انجام داده و چهار گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داشته است.

تیم فوتبال پورتو با 19 پیروزی، 5 مساوی و 6 شکست در فصل جاری لیگ برتر پرتغال 62 امتیازی و تیم سوم جدول این رقابت‌ها است که برای کسب برد مقابل اسپورتینگ و حفظ این جایگاه تلاش می‌کند.

دیگر خبرها

  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند