Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قم، مینو اصلانی، رئیس بسیج جامعه زنان کشور 14 شهریور در حاشیه بازدید از آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای نانو و زیست فناوری شهید مصائبی از فعالیت‌های نیروهای ارزشی و انقلابی در حوز تولید علم و محصولات نانو ابراز خرسندی کرد و گفت: حرکت به سمت تجاری‌سازی فناوری‌های مرتبط با علم نانو، یک نیاز راهبردی در همه عرصه‌های زندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم توجه به مقوله فرهنگ سازی در کنار تولید علم توسط دانشمندان تاکید کرد و افزود: برای این که جهش علمی و تمدن نوین اسلامی شکل بگیرد نیاز است مردم هم آگاه باشند. هر چقدر شکاف بین مردم و دانشمندان کمتر شود، علم پشتوانه مردمی پیدا می‌کند و سطح دغدغه‌های مردم ارتقا می‌یابد. اصلانی بیان کرد: خطر مهمی که جامعه را تهدید می‌کند این است که دغدغه‌های مردم، روزمره و فردی شده است. هر چقدر ارتباط دانشمندان با مردم بیشتر شود، جامعه از بی‌دغدغه‌بودن یا دغدغه فردی داشتن نجات پیدا می‌کند. اگر سطح دغدغه‌ها پایین آید و شکاف بین مردم و دانشمندان ادامه پیدا کند و نگاه تمدنی از بین برود، جامعه‌ای که قرار است زمینه‌ساز ظهور انسان کامل باشد به یک جامعه خنثی تبدیل می‌شود. رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور ابراز امیدواری کرد که با تقویت ارتباط دانشمندان با بدنه مردم، مدیریت دانش بر عهده نیروهای ارزشی و انقلابی باشد. مرضیه ابراهیم‌آبادی رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان قم نیز در این بازدید، خانم کاشانیان مدیر این آموزشگاه را الگوی موفق رفتاری زن در خانواده و جامعه دانست و گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری سلام علیکم ضمن تشکر مجدد بسیار خوب، فقط به هیات اندیشه ورز با حضور مشاوران  بانوان  ادارات استان  هم اشاره شود فرمایش مربوط به مقام معظم رهبری «زن مسلمان ایرانی ثابت کرد می‌توان زن بود، عفیف بود، محجبه و شریف بود، و در عین حال در متن و مرکز بود. می‌توان سنگر خانواده را پاکیزه نگه داشت و در صحنه اجتماع و سیاست بود.» انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا اصلانی بسیج دغدغه مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر ایرلندی برای حمایت از فلسطین تهدید شد/ خطر شغلی در پیش است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وردل آف ریل، نیکولا کوگلن بازیگر ۳۷ ساله «بریجرتون» که خواستار آتش بس فوری برای مردم فلسطین شده است، گفت هشدارهایی دریافت کرده مبنی بر این که صریح بودن وی در این مورد می‌تواند بر حرفه او تاثیر منفی بگذارد.

نیکولا گفت: این ابراز عقیده برای من مهم است، زیرا من یک فرد شناخته شده هستم و خوش شانس بوده‌ام که در حرفه‌ام به این نقطه رسیده‌ام و برای این واقعیت که می‌توانم کاری را که دوست دارم، انجام دهم و به دنیا سفر کنم و با افراد شگفت‌انگیز ملاقات کنم، احساس مسؤولیت اخلاقی می‌کنم و باید به نوعی پاسخگوی آن باشم.

وی با تاکید بر این که تعهدش برای کمک به دیگران قبل از شروع بازیگری وجود داشت، عنوان کرد: برای من همیشه حمایت از همه افراد بیگناه مهم بوده است. شاید خیلی ساده به نظر برسد، اما من فکر می‌کنم باید به موقعیت‌ها نگاه کرد و فکر کرد که مهم نیست اهل کجا یا چه کسانی هستند، باید از آن‌ها حمایت کنیم.

نیکولا در مورد هشدارهایی که در این صنعت دریافت کرده، تصریح کرد: به شما می گویند «دیگر کار نخواهی کرد»، اما از جایی که نمی‌خواهم هیچ بی‌گناهی رنج بکشد، نگران این واکنش‌ها نیستم.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا بفهمیم چقدر برای یهودیان هم ناراحت کننده و وحشتناک است که این همه مردم بی‌گناه در فلسطین کشته می شوند.

کد خبر 6089692

دیگر خبرها

  • خودکشی از رزیدنت‌ها به پزشکان رسیده؛ چرا دکتر سمیرا آل‌سعیدی خودکشی کرد؟/ «خودکشی پزشکان به‌مثابه یک انتحار اجتماعی است»
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • بازیگر ایرلندی برای حمایت از فلسطین تهدید شد/ خطر شغلی در پیش است
  • کارگران بازوان حرکت و شکوفایی کشور
  • کاشی، استاد دانشگاه: این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ این وضعیت همه را می ترساند/ جامعه دارد خودش را به نحو تازه ای، تعریف می کند/ ما در یک نقطه آغاز قرار داریم؛ این نقطه آغاز به مراتب رادیکال تر و مهم تر از عصر مشروطه است
  • این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • این که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است