Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@02:42:17 GMT

مسمومیت عزاداران در شهرستان طبس مسئله امنیتی نبوده است

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۵۲۱۵

به گزارش خبرنگار ایلنا از بیرجند، سرهنگ"محمود علیپور" با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر مسمومیت تعدادی از اهالی یکی از روستاهای شهرستان طبس بر اثر نوشیدن شربت، بلافاصله موضوع بررسی و مأموران پلیس به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس بیان داشت: مأموران با حضور در محل حادثه موضوع را بررسی کردند که مشخص شد افرادی که شب گذشته در مراسم عزاداری روستا شرکت داشته اند بر اثر نوشیدن شربت"علف هیزه" دچار مسمومیت شده اند و بیش از100 نفر از آنان جهت درمان به مراکز درمانی شهرستان طبس اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علیپور با بیان این که تحقیقات اولیه پلیس حاکی از این است که موضوع امنیتی نبوده است، افزود: در بررسی مأموران و اظهار نظر سرپرست شبکه بهداشت و درمان طبس مشخص شد یکی از موکب داران با مخلوط کردن شربت مانده از شب قبل با شربت های تازه و نگهداری آن ها در ظرف پلاستیکی باعث مسمومیت عزاداران شده است.

وی با بیان این که حال عمومی مصدومان رضایت بخش است و اکثر آن ها به صورت سرپایی درمان و ترخیص شده اند؛ تصریح کرد: متاسفانه علیرغم تذکرات پلیس مبنی بر رعایت نکات بهداشتی در هیئت ها این مسئله رعایت نشده و باعث وقوع این حادثه شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس از شهروندان و مسئولان هیات‌ها خواست نظارت کافی بر مسائل امنیتی و بهداشتی داشته باشند تا شاهد تکرار این وقایع نباشیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مسمومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۵۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است

فرماندار همدان در شورای ترافیک شهرستان همدان با بیان اینکه وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده و اقدامات کارشناسی خوبی در حال انجام است، گفت: در این راستا مسائل ترافیکی با نظرات کارشناسی و بهتر برای تصمیم به استان ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اجرای طرح زوج و فرد در همدان را موفق دانست و اظهار کرد: این طرح را ادامه خواهیم داد، البته باید طوری مدیریت کنیم که استثناها کمتر شود تا از اثر آن کاسته نشود؛ ما در اجرای این طرح به دنبال این هستیم مردم را به سمت حمل و نقل عمومی سوق دهیم.

وی با اشاره به اهمیت رفع نقاط حادثه‌خیز افزود: این مسئله مهم است و تاکنون ۲۴ نقطه رفع حادثه شده و باید در ادامه کمک کنیم کار مابقی نیز تسهیل شود.

فرماندار همدان ادامه داد: ایجاد مشاغل در بلوارهایی نظیر بعثت معضلاتی ایجاد کرده و باید رسیدگی به آن‌ها در دستور کار قرار گیرد و با جدیت مدیریت شود.

مخفی با بیان اینکه اجرای پارک حاشیه‌ای مهم است و باعث کاهش ترافیک خواهد شد، اضافه کرد: از پلیس راهنمایی و رانندگی تقاضا داریم تا در اجرای این طرح شهرداری را کمک دهد.

وی رفع مشکلات ترافیکی سه زیرگذر بلوار بعثت، صدا و سیما و پژوهش را مهم عنوان کرد و در ادامه در خصوص مدارسی که در محدوده ترافیک احداث شده‌اند، خاطرنشان کرد: به چند مدرسه سال گذشته اجازه احداث ندادیم و چند مدرسه هم باید ساماندهی شوند؛ موضوع بار دیگر به این مدارس ابلاغ شود و نیاز به پیگیری است چرا که اهمیت آن تنها مربوط به مسئله ترافیکی نیست و عدم توجه به آن خطراتی به همراه دارد.

کد خبر 748918

دیگر خبرها

  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم
  • ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم بررسی شد
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • دانشگاه‌های انگلیس بابت ارتباط با چین زیر ذره‌بین سرویس‌ امنیتی می‌روند