Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@21:38:37 GMT

ماندگاری گردشگران عراقی مدیریت شود

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۵۶۱۰

ماندگاری گردشگران عراقی مدیریت شود

علی آقامحمدی روز پنجشنبه در نشست اعضای تخصصی آمایشی منطقه سه کشور در سالن شهدای استانداری همدان اظهار داشت: در زمینه جذب گردشگران عراقی باید نظم دقیقی اجرا شود.

وی عنوان کرد: نزدیک به ۵۰۰ دانشجوی خارجی در استان های منطقه سه تحصیل می کنند که نشان می دهد گردشگری آموزشی می تواند ثمربخش باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: قطار گردشگری باید توسعه یابد زیرا جذابیت خاصی دارد و گردشگران از آن استقبال می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیش از اربعین بسته های سوغات مشترک از چهار استان تهیه و برای زائران عتبات عالیات فراهم شود.

آقا محمدی اظهار داشت: صنایع دستی و سوغات موجب جذابیت بیشتر برای حضور گردشگر می شود.

وی اضافه کرد: طرح هایی که به منظور توسعه استان های مورد آمایش منطقه سه کشور تصویب شد باید در کمترین زمان ممکن اجرایی شوند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه عملیات اجرایی طرح هایی که نیاز مالی ندارند از همین فردا آغاز شوند، افزود: طرح هایی که نیاز به اعتبار مالی دارند باید پیش از آغاز اعلام بودجه ۹۹ اعتبارات خود را اعلام کنند.

آقامحمدی عنوان کرد: دغدغه امروز ما جوانان هستند و باید در برنامه آمایش منطقه سه کشور به جوانان نگاه ویژه ای شود.

وی با اشاره به اینکه از جوانان بیکار باید ثبت نام شود، بیان کرد: کل منطقه سه کشور ۱۶۰ هزار بیکار دارد که ۵۳ هزار بیکار متعلق به همدان و ۲۰ هزار بیکار دیگر نیز متعلق به ایلام است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به برنامه های محرم پیشنهاد داد: در رادیو اربعین برنامه ای برای معرفی شهرهای واقع در مسیر پیاده روی تهیه و پخش شود.

آقامحمدی اضافه کرد: به منظور جذابیت بیشتر برای گردشگران، بهتر است پیاده‌راه آرامگاه بوعلی و اکباتان به سمت آرامگاه باباطاهر ادامه پیدا کند.

روسای دانشگاه ها و مدیران و معاونان کلیدی منطقه سه کشور امروز در همدان برای بررسی ظرفیت ها و برنامه ریزی های آتی در زمینه های صنعت، دانشگاه، گردشگری و رسانه و همچنین کمک به توسعه این منطقه گردهم آمدند. 

استان های همدان، ایلام، کرمانشاه و لرستان به ریاست دکتر علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای منطقه سه کشور هستند.

در پایان این جلسه عزاداری و ذکر مصیبت اباعبدالله حسین (ع) برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر پیاده روی صنایع دستی صنعت گردشگری مجمع تشخیص مصلحت نظام قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیگر نیازی به پلاک گذر موقت نیست!

 به گزارش تابناک، روزگارخودرو نوشت: پیش از این، تمامی وسایل نقلیه خارجی ملزم به دریافت پلاک گذرموقت برای تردد در جاده‌های ایران بودند. این امر موجب می‌شد تا گردشگران ساعت‌ها و حتی روزها در مرزهای کشور معطل شده و انتظار کشیده تا پلاک موقت دریافت کنند.

این مصوبه جدید در پی همکاری میان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و پلیس راهور ناجا به تصویب رسیده است. هدف اصلی از تصمیم مذکور، تسهیل ورود گردشگران خارجی به خاک کشور و جلوگیری از اتلاف وقت آنان در مرزهای کشور است.

با تصمیم جدید مقامات کشوری، ورود خودروهای خارجی با پلاک بین‌المللی به خاک ایران مجاز شده است. این اقدام در راستای تسهیل حرکت گردشگران خارجی و کاهش مدت زمان توقف آنها در مرزهای کشور صورت گرفته است.

مسئولان امیدوارند این تصمیم بتواند زمینه را برای افزایش جریان گردشگری به ایران فراهم آورده و موجب رونق هرچه بیشتر این صنعت پردرآمد شود. از این پس، گردشگران خارجی می‌توانند با آسودگی بیشتری به ایران سفر کنند.

دیگر خبرها

  • جیب‌بُرترین شهر و کشور اروپایی
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  • دیگر نیازی به پلاک گذر موقت نیست!
  • یک مکالمه بیسیمی با عراقی‌ها درباره صدام
  • جانمایی نخستین ایستگاه مدرن لرزه‌نگاری برخط کشور در قشم
  • جانمایی نخستین ایستگاه مدرن لرزه نگاری برخط کشور در قشم
  • نمایشگاه کتاب ظرفیت جذب گردشگران خارجی را دارد
  • ماندگاری نیروی کار خراسان رضوی به کمتر از ۶ ماه رسید
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد