Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@14:16:39 GMT

یوواخیم لوو و انتخاب دوباره نویر به جای تراشتگن

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۵۶۳۲

یوواخیم لوو و انتخاب دوباره نویر به جای تراشتگن

یوواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان مدعی شد مانوئل نویر مقابل هلند در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.


به گزارش "ورزش سه"، فردا شب تیم ملی آلمان در رقابت های مقدماتی یورو 2020 به مصاف رقیب دیرینه خود هلند خواهد رفت و علیرغم انتقادات ماه های اخیر نسبت به عملکرد مانوئل نویر و عملکرد خوب مارک تراشتگن در ترکیب بارسلونا، یوواخیم لوو همچنبن به کاپیتان رافتخار بایرن مونیخ اعتقاد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شرایط بازیکنان: "لئون گورتزکا بعد از تمرین دیروز دچار خونریزی جزئی شد و وی قطعا بازی فردا مقابل هلند را از دست خواهد داد. من فکر می کنم که گورتزکا به خانه خود باز خواهد گشت و احتمالا اسکن را در آنجا انجام خواهد داد. قطعا گورتزکا تا 2 الی 3 روز دیگر قادر به تمرین کردن نخواهد بود. سرژ گناربری هفته قبل برای بایرن مونیخ بازی نکرد و مشکلات عضلانی داشت. من با نیکو کوواچ صحبت کردم و گنابری فردا بازی خواهد کرد."

 

 

دروازه اول تیم ملی آلمان: "مانوئل نویر در بازی فردا در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. من به بارسلون سفر کرده و با مارک آندره تراشتگن صحبتی طولانی داشتم و به او قول دادم که در رقابت های انتخابی یورو شانس بای کردن خواهد یافت. خواهیم دید چه کسی در روز دوشنبه بازی می کند."

 

تغییرات بعد از جام جهانی 2018: "ما سرعت بیشتری داشته، در مقابل دروازه رقبا خطرناک تر هستیم و عزم راسخی برای پیروزی داریم. احساس می کنم در مسیر صحیحی هستیم اما تیم ملی آلمان باید بیشتر پیشرفت کرده و روحیه خوبی داشته باشد."

 

شرایط کای هاورتز: "وی 3 سال است در بوندس لیگا بازی می کند و عملکرد بسیار خوبی داشته، اما هاورتز هنوز هم باید پیشرفت کند و ما در آینده جایی برای او در ترکیب اختصاص خواهیم داد."

تیم ملی آلمان یوواخیم لوو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی آلمان یوواخیم لوو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۵۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان از ساعت ۱۷:۰۰ امروز آغاز و از سایت آپارات و آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های دورتموند و لایپزیگ امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز دورتموند و لایپزیگ

بوندس‌لیگا آلمان (لایپزیگ - دورتموند) ساعت ۱۷:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 748350

دیگر خبرها

  • انتخاب رشته بیش از ۸۶ هزار داوطلب دکتری/ مهلت انتخاب رشته فردا پایان می‌یابد
  • خلاصه بازی بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت (بوندسلیگا آلمان - 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ (فیلم)
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند