Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه چتر عدالت خوشایندترین چتر برای اصلاح و مدیریت در جامعه است، گفت: فلسفه وجودی انبیای الهی جاری کردن عدالت در تمام ابعاد است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله «علی خاتمی» عصر امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار کرد: همه ما در معرض آزمون الهی قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه زنجان ادامه داد: ضرورت موفقیت در این آزمون، خدمت به مردم است و باید فرمایش امام راحل را که فرمود شانیت ما خدمت به مردم است را باید مورد توجه جدی قرار دهیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه فرصت خدمتگذاری را باید مغتنم شمرد، افزود: چتر عدالت خوشایندترین چتر برای اصلاح و مدیریت در جامعه است.

 

وی با اشاره به اینکه روح امیدواری در جامعه بعد از حضور رئیس جدید قوه قضاییه ایجاد شده است، گفت: سرمایه اجتماعی اعتماد مردم در جامعه دوباره در حال پررنگ شدن است.

 

به گفته امام جمعه زنجان، عدالت شیرین است اما تقسیم عادلانه هم مقصود شرع مقدس است؛ باید تولید به ثروت تبدیل شود آن وقت توزیع عادلانه شیرین تر خواهد شد.

 

آیت اله خاتمی با بیان اینکه برای ساختن ایرانی آباد پیرو رهبری هستیم، اظهار کرد: مقاومت هزینه دارد اما عقب نشینی هم هزینه دارد و هزینه کوتاه آمدن ذلت است.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم محرم مجلس کانون های مساجد خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر مسجد محرم حسینی رئیس قوه قضائیه امام جمعه زنجان جلسه شورای اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)

علیرضا نقوی مدیرمنطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان این که بررسی‌های اولیه از فرونشست زمین میدان امام حسین (ع) نشان از یک مسیر متروکه فاضلاب بود، گفت: مرمت و اصلاح فرونشست از ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شد.

وی افزود: زیرگذر امام حسین (ع) ورودی شهید باهنر به بلوار دانشجو که شب گذشته بر اثر بارندگی دچار فرونشست شده بود، با همکاری شرکت آب و فاضلاب و پلیس راهور و تلاش نیرو‌های منطقه مرمت و اصلاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نهج‌البلاغه| راهکار اصلاح رابطه با خدا
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر امام حسین (ع)
  • طنز نقشی حیاتی در ترویج دموکراسی و عدالت اجتماعی دارد
  • در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به پرونده چای دبش: در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی و پرونده چای دبش: در کشوری که یک فسادبزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • روزنامه جمهوری اسلامی : در کشوری که یک فساد بزرگ را "فساد نمایی" می نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟