Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح الله حقیقی عصر پنجشنبه در شورای اداری استان که با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار شد، خاطرنشان کرد: هر موقع در کشور اتحاد وجود داشته، دشمن مجبور شده از در تکریم با ملت ایران رفتار کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بخش هایی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در استان اشاره کرد و اظهار داشت: تکریم واقعی مردم همواره جزو اولویت ها در استان است و در این راستا دید و ذهنمان به سرمایه گذاران برای ایجاد رونق اقتصادی، احترام آمیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان از راه اندازی کمیته رصد نارضایتی اجتماعی در این استان خبر داد و گفت: حضور در بین مردم و سفر مستمر به شهرها و روستاهای استان به منظور ارائه خدمات مطلوب جزو برنامه های اولویت دار مدیریت استان است.  

وی از پایلوت شدن استان زنجان برای اجرای پنجره واحد سرمایه گذاری خبر داد و گفت: در قالب این طرح ۳۲ فرآیند اداری مکانیزه شده و سیر مراحل اداری در این حوزه به ۲ ماه کاهش یافته است.

حقیقی با بیان اینکه واحد تولیدی تعطیل شده در استان نداشته ایم، افزود: طی مدت سه سال گذشته ۴۳ واحد تولیدی در استان زنجان به چرخه تولید بازگشتند.

استاندار زنجان از سرمایه گذاری صنعتی هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی در این استان خبر داد و گفت: ۴۸ درصد این سرمایه گذاری ها خارجی است.  

وی به رشد میزان مشارکت اقتصادی در استان زنجان به رقم ۴۴.۶ اشاره کرد و افزود: همچنین نرخ بیکاری در این استان از رقم ۸.۵ درصد به ۸.۳ درصد کاهش یافته که از این حیث زنجان رتبه ششم را در بین استان های کشور دارد.

۳۰۸۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان زنجان استان های کشور سرمایه گذاران سرمایه گذاری قوه قضاییه قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۶۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی عراق امروز -دوشنبه- طی بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، در این بیانیه آمده است که مجاهدان ما سحرگاه امروز یک پایگاه نظامی اشغالگران اسرائیل در «ام الرشرش» در فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق در این بیانیه تأکید کرده است که این حمله به نشانه همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین انجام شده است و این حملات تلافی‌جویانه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • بازندگان اصلی مالیات بر عایدی سرمایه
  • خانه‌های منطقه ۲۲ تهران چند؟
  • حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی