Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰ امشب جمعه به میزبانی کشور‌های مختلف انجام می‌شود و این رقابت‌ها در ۴ گروه پیگیری می‌شود. مهم‌ترین دیدار امشب بدون شک بازی تیم‌های هلند و آلمان خواهد بود.

برنامه رقابت‌های امشب به شرح زیر است:

گروه C

استونی - بلاروس (۲۰:۳۰)
آلمان - هلند (۲۳:۱۵)

تیم ملی فوتبال ایرلند شمالی با انجام ۴ بازی و یک بازی بیشتر از سایر تیم‌ها با ۱۲ امتیاز صدرنشین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در این هفته با قرعه استراحت رو به رو است و ژرمن‌ها شانس آن را دارند تا جای این تیم را بگیرند. البته کار آلمانی ها در بازی امشب بسیار سخت است، آن‌ها باید با هلندی بازی کنند که در چند وقت گذشته تیم خوبی شده است و نتایج درخشانی به دست آورده است. آلمانی‌ها در ۵ بازی گذشته خود ۳ برد و ۲ تساوی داشته اند و مردان سرزمین لاله‌های نارنجی ۲ برد، ۲ باخت و یک تساوی داشته اند، هلندی‌ها تنها یک مصدوم دارند و آن هم ون دیبک است، در حالی که آلمان‌ها برای این بازی سانه، دراکسلر، هالشتانبرگ و کهرر را در اختیار ندارند. نکته جالب توجه اینجاست که دو تیم در ۳ دیدار گذشته هر کدام یک باخت، یک برد و یک تساوی به دست آوردند.  

استونی - بلاروس

دیگر دیدار این گروه هم میان تیم‌های استونی و بلاروس برگزار می‌شود، این دو تیم تاکنون امتیازی در این گروه نگرفته اند و برای نخستین بار ممکن است هر کدام در این بازی حداقل امتیاز را کسب کنند.  

گروه G

اتریش - لتونی (۲۳:۱۵)
اسلوونی - لهستان (۲۳:۱۵)

تیم ملی فوتبال لهستان با ۱۲ امتیاز صدرنشین این گروه است، رقابت‌های این گروه بسیار حساس و نزدیک دنبال می‌شود، اتریش با ۶ امتیاز تیم سوم گروه است و اسلوونی هم با ۵ امتیاز یک پله پایین‌تر از این تیم است. لهستانی‌ها شانس آن را دارند تا در بازی این هفته با یک برد فاصله خودشان را با دیگر رقیبان بیشتر کنند و حاشیه امنی برای خودشان ایجاد کنند. همچنین لتونی هم که بدون امتیاز کارش را دنبال می‌کند شانس آن را دارد تا نخستین امتیاز خود را به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید: آلمان دقیقه ۹۰ فاتح نبرد جذاب با هلند شد/پیروزی بلژیک و لهستان مقابل حریفان

گروه I

قبرس - قزاقستان (۲۰:۳۰)
سن مارینو - بلژیک (۲۳:۱۵)
اسکاتلند - روسیه (۲۳:۱۵)

تیم ملی فوتبال بلژیک در این گروه صدرنشین است و تیم‌های ملی روسیه، قزاقستان و اسکاتلند هم به ترتیب با ۹، ۶ و ۶ امتیاز در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. شیاطین سرخ در این هفته کار آسانی پیش رو دارند در حالی که قرار است اسکاتلندی‌ها و روس‌ها رقابت جذابی را در این گروه رقم بزنند. تیم‌های ملی فوتبال قبرس و قزاقستان هم دیگر بازی این گروه را برگزار می‌کنند.

گروه E

اسلواکی - کرواسی (۲۳:۱۵)
ولز - جمهوری آذربایجان (۲۳:۱۵)

مجارستان با ۹ امتیاز تیم نخست این گروه است، اسلوونی و کرواسی هم با ۶ امتیاز در تعقیب مجار‌ها هستند. ولزی‌ها هم با ۳ امتیاز تیم چهارم گروه هستند. تیم‌های اسلواکی و کرواسی امشب یکی از دیدار‌های جذاب این گروه را برگزار می‌کنند و کرواسی هم بازی آسانی مقابل جمهوری آذربایجان دارد.  

بیشتر بخوانید: جشنواره گل ایتالیا با رکورد‌های پیر و جوان/ پیروزی اسپانیا در شب تساوی عجیب سوئیس و دانمارک

انتهای پیام/ 

پیش بازی دیدارهای اروپایی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یورو2020 دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۶۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سی و یکم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد که مثل مسابقات قبل علیرضا جهانبخش را در ترکیب اولیه نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت 22:30 پنج‌شنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم دِ آدلارشورست به مصاف تیم رده هشتمی گو اهد ایگلز رفت.

تیم فاینورد که در چهار ماه و نیم گذشته هیچ شکستی در رقابت‌های داخلی فوتبال هلند نداشته و آخرین باخت خود را در هفته چهاردهم لیگ اردیویسه مقابل آیندهوون متحمل شده بود، در جدال با ایگلز هم توانست این روند درخشان را ادامه بدهد و برای چهارمین بازی پیاپی به برتری پُر گل دست پیدا کند.

یاران جهانبخش که در نیمه نخست به پیروزی دو بر یک گو اهد ایگلز رسیده بودند، در نیمه دوم هم توسط آیاسه اوئدا، ستاره ژاپنی خود به سومین گل دست پیدا کردند تا برتری خود را در این بازی خارج از خانه قطعی کنند.

تیم فاینورد با کسب پیروزی 3 بر یک در زمین گو اهد ایگلز که بیست و سومین بردشان در لیگ اردیویسه هلند بود، 75 امتیازی شد و با توجه به باقی ماندن سه مسابقه دیگر تا پایان فصل جاری این رقابت‌ها و فاصله 12 امتیازی با توئنته رده سومی، صعودش به لیگ قهرمانان اروپا در سال آینده را قطعی کرد.

علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی فاینورد در دقیقه 85 دیدار مقابل ایگلز وارد زمین شد و علاوه بر دو نفوذ از سمت چپ زمین، یک شوت هم در دقیقه 2+90 از پشت محوطه جریمه زد که توپ در دستان گلر حریف جای گرفت.

جهانبخش در شرایطی سیزدهمین بازی فصل خود در لیگ اردیویسه هلند را انجام داد و همراه تیمش سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرد که امیدوار است برخلاف اخبار هفته‌های اخیر مبنی بر جدایی، سال آینده هم در این باشگاه بماند.

دیگر خبرها

  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر