Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، جاسم محمدی‌فارسانی، مدیرکل کمیته امداد لرستان، پنج‌شنبه، چهاردهم شهریور در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: جشن عاطفه‌ها در سه مرحله با شعار «با رنگ مهر رویایی بسازیم» از تاریخ هفتم شهریور در پایگاه‌های کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مدارس برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری مراحل دوم و سوم جشن عاطفه‌ها، افزود: به‌منظور جذب مشارکت مردمی فرآیند برگزاری مرحله دوم مصلاهای نماز جمعه و مراکز نیکوکاری مستقر در مساجد از تاریخ هشتم شهریور و مرحله سوم با حضور دانش‌آموزان دهم مهرماه در مدارس استان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل کمیته امداد استان لرستان به روش‌های مشارکت در کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت اشاره کرد و افزود: پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها، ادارات کمیته امداد سراسر استان، مراکز نیکوکاری و مدارس به‌صورت حضوری کالای مورد نیاز دانش‌آموزان شامل پوشاک، لوازم‌التحریر، کیف و کفش را جمع‌آوری می‌کنند علاوه‌بر آن کد دستوری #۱*۸۸۷۷* به‌صورت آنلاین و انتخاب منطقه جغرافیایی و محل هزینه کرد کمک اهدایی تخصیص‌ یافته است.
مدیرکل کمیته امداد لرستان بر لزوم مشارکت بیشتر مردم در جشن عاطفه‌ها تاکید کرد و افزود: کمک‌های جمع‌آوری‌ شده از طریق کمیته امداد و مسئولین مدارس در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.
محمدی‌فارسانی با تأکید بر این‌که ۱۳ هزار ۵۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد هستند، افزود: در سال‌جاری دو میلیارد تومان اعتبار از محل ردیف بودجه این نهاد برای حمایت تحصیلی و تأمین لوازم‌التحریر تخصیص‌یافته است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی حمایت از دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسینعلی محمدی متکازینی ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: بهشهر دارای بیش از ۲۰۰ مدرسه و ۲۸ هزار دانش آموز است که در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند.

وی افزود: مدارس شهرستان بهشهر از لحاظ کیفیت از استان جلوتر است و با تراکم دانش آموزی مواجه هستیم، اما مشکل فضا در بهشهر وجود ندارد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر یادآورشد: از خرداد ۱۴۰۳ دبیرستانی‌ها در هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم امتحان نهایی خواهیم داشت و شبه امتحان نهایی برای دانش آموزان برگزار شد.

محمدی گفت: این امتحانات شبه نهایی به‌منظور کاهش استرس دانش‌آموزان دبیرستانی تدوین شده است در مدارس برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر از تک نوبته بودن مدارس بهشهر خبر داد و گفت: همه‌مدارس بهشهر در همه‌مقاطع تحصیلی نوبته هستند و هیچ مدرسه دو نوبته ای در بهشهر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش خود یک رسانه است، خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی در کشور و استان و شهرستان خانه‌ای نداریم که آموزش و پرورش نباشد و حضور جدی در زندگی مردم دارد و ارتباط ما با خانواده‌ها دو طرفه است.

محمدی متکازینی گفت: در بحث حجاب و عفاف براساس دستگاه نظارتی، بهشهر از جمله شهرهایی است که کمترین چالش را دارد.

وی افزود: حجاب در مدارس اجباری است و قانون است و دانش آموزان باید با پوشش مدرسه حاضر شوند و همه دستگاه‌های فرهنگی باید کمک‌کار ما برای این امر مهم باشند.

کد خبر 6087653

دیگر خبرها

  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای تعیین‌تکلیف برج‌های خرم‌آباد
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال