Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهناز همتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام سوگواری در ماه محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی برای توزیع نذورات از ظروف یک بار مصرف گیاهی تخریب پذیر به شرط درج موضوع بر روی بسته بندی و برای نوشیدنی‌های داغ از ظروف کاغذی با لایه داخلی سفید رنگ استفاده شود.

وی افزود: استفاده از ظروف پلاستیکی اعم از ظروف پروپیلن و پلی استایرن به ترتیب دارای علامت مثلث شکل در زیر ظرف مانند لیوان و بشقاب با عبارات PP و PS صرفاً برای مصرف نوشیدنی و غذاهای سرد توصیه می‌شود و ظروف غذایی از جنس فوم پلی استایرن نیز برای غذاهای داغ نامناسب است زیرا مجاورت مایعات داغ یا مواد غذایی داغ در این گونه ظروف، موجب آزاد شدن ترکیبات شیمیایی سمی منومرها می‌شود که برای سلامت انسان بسیار خطرناک است وآلودگی زیست محیطی را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان تصریح کرد: استفاده از مواد بازیافت برای تولید ظروف یک بار مصرف غیر مجاز بوده و تولید کنندگان صرفاً مجاز به استفاده از مواد اولیه نو می‌باشند.

کد خبر 4712392

منبع: مهر

کلیدواژه: نذورات ظروف یکبار مصرف ایلام هفته دولت بوشهر قزوین ماه محرم شیراز ایلام گرگان استانداری سمنان شهرکرد خرم آباد اربعین حسینی یاسوج مشهد بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۷۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • منیزیم را چه زمانی از روز مصرف کنیم؟
  • این غذاها را با هم نخورید!
  • این مواد غذایی را با نوشابه نخورید
  • خواص بی نظیر نخود فرنگی برای لاغری | هر فنجان نخود فرنگی چقدر کالری دارد؟
  • با این مواد غذایی درد را فراموش کنید
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • سلامت و محیط زیست؛ دستمایه تبلیغات میلیاردی
  • کدام مواد غذایی را نباید با معده خالی خورد؟