Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@14:50:56 GMT

اعزام دانش آموزان بسیجی فارسان به اردو

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۷۶۱۸

اعزام دانش آموزان بسیجی فارسان به اردو

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت مجریان طرح شهید بهنام محمدی در مدارس، تعداد 80 نفر از دانش آموزان بسیجی در مدارس بهشت آیین و پروین اعتصامی به یک اردوی دو روزه تربیتی تفریحی در باغ تفریحی آورگان اعزام شدند.

فرمانده حوزه دانش آموزی خواهران و مجری طرح شهید بهنام محمدی در مدارس دخترانه در خصوص این اردو گفت: این اردوی تربیتی تفریحی به مدت دو روز به طول خواهد انجامید که در این مدت کلاس های اخلاق و بصیرتی و همچنین برنامه های تربیتی و ورزشی برای دانش آموزان تدارک دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از آنجایی که این اردوی تفریحی تربیتی با ماه محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدلله (علیه السلام) مقارن گردیده است فرصت بسیار مناسبی است تا به واقعه عاشورا و شرح فداکاری ها و ایثارگری های این امام رئوف و اصحاب باوفایشان پرداخته شود. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده اند واقعه عاشورا هم دارای درس ها و هم دارای عبرت های فراوان است.

این مقام مسئول گفت: باید نسل جوان را با هدف امام حسین(علیه السلام) و دلایل قیام آن حضرت آشنا کرد و باید کاری کرد تا جوانان علاوه بر شور حسینی به یک شعور حسینی برسند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا برنامه هایی نظیر قرائت دسته جمعی عاشورا و مراسم مرثیه سرایی وسوگواری بر مصائب آن حضرت نیز در برنامه های دانش آموزان در طول مدت اردو گنجانیده شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۷۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد

حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فرا رسیدن سن تکلیف یک موهبت الهی است و عمل به واجبات و دستورات دینی با رسیدن سن تکلیف موجب سعادت دنیا و آخرت می‌شود.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه جشن تکلیف، تولدی نو و سرآغازی برای حرکت در مسیر تعالی و معنویت است افزود: دانش آموزان با ورود به این سن، بهار زندگی را با فریضه نماز، دعا و قرائت قرآن پیوند می‌دهند.

وی با تبریک جشن عبودیت و بندگی دانش‌آموزان، اظهار داشت: امروز جشن تکلیف برای ۷۰۰ دانش‌آموز دختر شهرستان آستارا برگزار شد که علاوه بر اینکه نکات ارزشمندی در خصوص اهمیت تکلیف و بندگی، اهمیت نماز، حجاب و عفاف مطرح شد برنامه های شاد و خوبی همراه با اجرای مسابقه و اهدای جوایز نیز برگزار شد که مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت.

گفتنی است، اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، قرائت پیمان‌نامه، آشنایی دانش‌آموزان مکلف به احکام و دستورات دینی، برپایی نماز جماعت و نماز شکر به امامت حجت الاسلام «محمد جواد باقری ارومی» امام جمعه آستارا از جمله برنامه های برگزار شده در این مراسم بود.

کد خبر 6093275

دیگر خبرها

  • جوانان باید از منطق سیاست‌ها و رفتار نظام با خبر باشند | آنها بدانند چرا حاضر به ایجاد روابط با برخی کشور‌ها نیستیم | دانش‌آموزان را از خطر‌ها و دشمنی‌ها آگاه کنید
  • دانش‌آموزان باید بدانند چرا ایران حاضر به ایجاد روابط با برخی کشورها و دولت‌ها نیست
  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • خلاقیت معلم مراغه‌ای در ایجاد نگرش مصرف بهینه آب
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور