Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع بارسلونا اعلام کرد از بند قرارداد ستاره آرژانتینی اطلاع داشته است و می دانسته که این بازیکن می تواند در پایان هر فصل تیم کاتالانی را ترک کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، لیونل مسی تا سال ۲۰۲۱ با بارسلونا قرارداد دارد اما می تواند در پایان هر فصل اگر بخواهد تیم کاتالانی را ترک کند. روزنامه ال پائیس دیروز این موضوع را افشا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره آرژانتینی پس از ۳۲ سالگی ( بیست و چهارم ژوئن ۳۲ ساله شد) می تواند با توجه به تمایلات و احساسش تصمیم گیری کند. کاپیتان بارسا نمی‌خواهد اسیر هیچ قراردادی باشد. او تاکنون با آبی اناری ها هشت بار قرارداد امضا کرده است که اولین بار در سال ۲۰۰۵ اتفاق افتاد.  

ال پائیس بر اساس اظهارت یکی از اعضای باشگاه کاتالانی این موضوع را بازگو کرد. این عضو گفت: طرفین به توافق رسیدند که پس از پایان هر فصل اگر مسی خواست می‌تواند از بارسا جدا شود.

قرارداد ستاره آرژانتینی هیچ شباهتی به آندرس اینیستا، ژاوی یا پویول ندارد. رابطه بارسلونا با مسی خاص است. با وجود این که مهاجم بارسلونا از چنین امتیازی برخوردار است اما هیچ یک از اعضای باشگاه نگران این موضوع نیستند که این بازیکن می تواند از ژانویه با هر تیمی مذاکره کند. آنها معتقدند خیلی سخت است که باشگاه دیگری دستمزدش را بپردازد. همچنین با توجه به سنی که مسی دارد چنین امضای قراردادی سخت می شود. 

جرارد پیکه پس از پیروزی ۲ بر یک اسپانیا مقابل رومانی در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۰ این موضوع را تایید کرد و گفت: می دانستم که مسی می تواند به صورت آزاد در پایان هر فصل بارسلونا را ترک کند. از توافق باشگاه با لئو آگاه هستیم و نگران چیزی نیستم. او می تواند درباره آینده اش تصمیم گیری کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جرارد پیکه ليونل مسی تیم فوتبال بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۷۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد

رئیس باشگاه بارسلونا در نشست خبری گفت: امروز باعث افتخار من است که ادامه حضور ژاوی را به عنوان مربی تیم اعلام کنم. می‌دانیم که او قبلا رفتنش در پایان فصل را اعلام کرده بود، اما اکنون خبر خوبی دارم که صحبت کرده‌ایم و او به پروژه‌اش ادامه خواهد داد. او مشتاق به ادامه‌دادن پروژه‌اش است و ما مطمئن‌ایم که این بهترین خبر برای بارساست.

او در ادامه گفت: تجربه من به عنوان رئیس باشگاه این است که ثبات بسیار مهم است. دلیل دیگری هم وجود دارد. در بارسلونا در توانایی ژاوی شکی نداریم و همه با این موضوع موافق‌اند. وقتی موقعیت‌های پیچیده را تحلیل می‌کنیم، همیشه مربی‌ای را می‌خواهیم که بارسا را در ذهن داشته باشد و او را درک کند. بهترین تصمیم بدون شک ادامه‌دادن با ژاوی است.

لاپورتا در پایان گفت: حضور ژاوی در کنار بازیکنان مهم است. من خوشحالم، زیرا این نتیجه‌ای است که می‌خواهیم. ما از این تصمیم حمایت می‌کنیم. دیروز مستقیما با ژاوی صحبت کردیم و به او تبریک گفتیم. می‌توانم بگویم فصل گذشته یک لیگ تاریخی را بردیم. ژاوی و کادرش این شجاعت را دارند که این مسئولیت را بر عهده بگیرند.

او از تغییرات در کادر فنی بارسا خبر داد و اظهار کرد دکو، مدیر ورزشی باشگاه، در جریان این مسائل است و آن‌ها قصد تقویت ژاوی را دارند.

دیگر خبرها

  • بردلی بارکولا: می‌دانستم که آرائوخو مرتکب اشتباه می‌شود
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو