Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، به تازگی کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی استاتیستا برآورد و اعلام کرده‌اند که تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی در برخی از کشورهای منتخب جهان در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۳ میلادی شاهد یک روند رو به رشد و افزایش نسبی بوده است که این میزان در برخی از کشورها نظیر چین، هند و ایالات متحده آمریکا قابل ملاحظه‌تر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات زیر به مقایسه و پیش‌بینی تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی در برخی از کشورهای منتخب در جهان در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۳ میلادی می‌پردازد:

چین در سال ۲۰۱۸ میلادی، ۶۷۳.۵ میلیون کاربر در شبکه‌های اجتماعی مختلف داشته در حالی که کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی و آماری استاتیستا، پیش‌بینی کرده‌اند که این رقم در سال ۲۰۲۳ میلادی به عدد ۸۰۰ میلیون کاربر خواهد رسید.

تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی در هند در سال گذشته میلادی ۳۲۶.۱ میلیون کاربر بوده که برآورد می‌شود تا سال ۲۰۲۳ میلادی به ۴۴۷.۹ میلیون کاربر می‌رسد.

ایالات متحده آمریکا در این میان، میزبان ۲۴۳.۶ میلیون کاربر در سال ۲۰۱۸ بوده که به نظر می‌رسد تا سال ۲۰۲۳ میلادی این رقم با رشد و افزایش اندکی به ۲۵۷.۴ میلیون کاربر خواهد رسید.

در برزیل نیز تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی با تجربه روند افزایشی اندکی، از ۹۵.۲ میلیون به ۱۱۴.۵ میلیون کاربر می‌رسد.

با نگاه مختصری به آمار منتشر شده در وب‌سایت statista، می‌توان دریافت که میزان رشد و افزایش تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی در برخی از کشورهای پرجمعیت نظیر چین، هند و ایالات متحده آمریکا بسیار بیشتر گزارش و پیش‌بینی شده است این در حالیست که در برخی دیگر از این کشورها نظیر انگلستان، آلمان، فرانسه و کره جنوبی روند صعودی و رو به رشد چندان و قابل توجهی را در میان سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۳ میلادی تجربه نخواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۸۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اجرای طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل

به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس فتای فراجا از اجرای طرح برخورد با جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی؛ شامل لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ در فضای مجازی خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: سردار وحید مجید درباره جزئیات اجرای این طرح گفت: با اجرای طرح عملیاتی پیش دستانه علیه جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی؛ شامل لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ؛ گردانندگان، مدیران و اعضا ۱۰ نشانگاه سایبری فعال شناسایی شده و مورد اقدام عملیاتی و قضائی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۹۸۳۵ تارنما نیز مورد رصد عام قرار گرفتند که با بررسی اطلاعاتی سایبری بر روی ۳۸۴۲ فقره تارنمای مشکوک تعداد ۱۷۶۵ مورد مجرمانه مشاهده شد که از این تعداد ۷۶۵ مورد با تذکر تلفنی و با همکاری هموطنان تمامی محتوای نامناسب مسدود شد و مابقی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس فتا فراجا افزود: با بررسی های صورت گرفته شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۹۱ درصد؛ کماکان بیش‌ترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به مطالبات گسترده و عمومی هموطنان از پلیس فتا برای پاکسازی و امن سازی فضای سایبر از محتواهای نامناسب و مغایر با شعائر دینی و هنجارهای عام جامعه و خانواده، گفت: بخش اعظم گزارشات این حوزه توسط کاربران فهیم و آگاه فضای مجازی به این پلیس گزارش شده است.

مجید تصریح کرد: اجرای طرح های عملیاتی و پیش دستانه در خصوص اینگونه جرائم که .باعث نگرانی خانواده های ولایت مدار ایرانی شده قطعا در اولویت پلیس فتا است.

رئیس پلیس فتای فراجا از هموطنان خواست که همچون گذشته در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را پلیس اطلاع دهند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902974

دیگر خبرها

  • تأیید بیمه تأمین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد مقدس
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • رئیس پلیس فتا: اینستاگرام بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را دارد
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • پلیس فتا با محتواهای مبتذل در فضای مجازی برخورد می‌کند
  • جزئیات اجرای طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • هشتگ «شکایت_از_بی_بی_سی» در حال پرتکرار شدن است
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • سهم بازار اپراتورها از مکالمه و پیامک کاربران