Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@10:38:05 GMT

همایش شیرخوارگان حسینی در خوزستان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۸۵۹۱

همایش شیرخوارگان حسینی در خوزستان برگزار شد

به گزارش ایرنا این مراسم معنوی امروز جمعه در حسینه ها، بقاع متبرکه و مصلا های هر شهرستان با حضور پرشور  مادران و کودکان  عزادار  حسینی برگزار شد.

 این آیین در نقاط مختلف اهواز از جمله حرم علی بن مهزیار اهوازی، مساجد  و مصلای مهدیه امام خمینی (ره) و در حسینیه ثارالله دزفول رگزار شد.

در مراسم حزن و اندوه شهادت حضرت علی اصغر (ع) مادران و کودکان با پوشیدن لباس عزا و پیشانی بندی به نام علی اصغر (ع) و با در آغوش گرفتن کودکان خود  به یاد کودک شش ماهه شهید امام حسین (ع) اشک ماتم می ریزند و ارادت و همدردی و سوگ خود را در روز شهادت کوچکترین شهید کربلا به تصویر می کشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین مادران کودکان خود را بر روی دست به سوی آسمان بالا می برند و یا در گهواره ای که با پارچه های سبز متبرک  و نذر شده تزیین شده است قرار می دهند و از خداوند سعادت دنیا و آخرت فرزند خود را در زیر سایه کرامت و محبت امام حسین (ع) و ائمه اطهار  طلب می کنند.

این مراسم هر ساله با یاد و گرامیداشت مقام شهید شش ماهه کربلا علی اصغر (ع) در خوزستان و نقاط مختلف کشور در روز ششم ماه محرم برگزار می شود.

۷۱۵۸/۳٠۲۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام حسین امام خمینی حضرت علی کربلا کودکان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۸۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛این مراسم به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و بخشداری غلامان برگزار و در پایان به قید قرعه هدایایی به شرکت کنندگان اهدا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

همچنین به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده روی مردم شیروان به سمت بوستان شیرکوه ، با شعار سلامتی را قدم بزن برگزار شد. 

این مراسم که با استقبال تعداد زیادی از خانواده ها همراه بود برنامه های شاد و مفرحی هم در پایان اجراشد.

{$sepehr_media_11044049_600_350 }

دیگر خبرها

  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی برپا می‌شود
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در داخل و خارج کشور برپا می‌شود
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان