Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش مصطفوی رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ایران در مورد مصاحبه اخیر خود توضیحاتی را ارائه داد.

داریوش مصطفوی در گفت‎وگو با میزان با اشاره به مصاحبه اخیرش در خصوص دختری که مقابل دادگستری اقدام به خودسوزی کرده بود، توضیحاتی ارائه داد.

او اظهار داشت: من در حالی این مصاحبه را انجام دادم که جزئیات پرونده را نمی‎دانستم و تنها در پاسخ به سوالاتی که مطرح شده بود، نظرم را گفتم، اما متوجه شدم این موضوع، بخش دیگری هم داشت که از آن بی‎اطلاع بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: بعد از آن مصاحبه پیام‎ها و برخی انتقادات مردمی باعث شد که بیشتر تحقیق کنم و متوجه شدم تحلیلی عاری از واقعیت ارائه کرده‎ام.

مصطفوی افزود: در واقع تلاشم این بود نظر دلسوزانه‎ای در خصوص اتفاق رخ داده، بدهم، اما وقتی متوجه بخش دیگری از این ماجرا شدم، تعجب کردم، چون به من اطلاعات غلط داده بودند؛ درحالی‎که اصولا دادگاهی برگزار نشده که بخواهد حکمی صادر شود. امروز متوجه شدم اقدام عجولانه‎ای صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر تصور می‎کنم منظور من به شکل دیگری انعکاس یافته و همچنین بخشی از حرف‎هایم تحریف شده است. نظر همه ما در جامعه فوتبال تمکین به قانون است و هیچ کس نمی‎تواند خود را فراتر از قانون تلقی کند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خودسوزی فدراسیون زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۹۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی

اوسمار ویرا دوشنبه گذشته دعوت محمد میثاقی را پذیرفت و سرمربی پرسپولیس چند شب پیش مهمان برنامه فوتبال برتر شد.

میثاقی بعد از پایان این برنامه تصویری از خودش در کنار اوسمار در اینستاگرام منتشر و نام مربی برزیلی را تگ کرد.

اکنون سرمربی برزیلی نیز با ری‌استور کردن مجری فوتبال برتر به حضور در برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد و به انگلیسی نوشت: «ممنوم... این مصاحبه عالی بود».

اوسمار در همین مدتی که جانشین یحیی گل‌محمدی شده با رفتار و مصاحبه‌هایش تصویر خوبی در ذهن اهالی فوتبال به جا گذاشته و می‌توان گفت با این شیوه رفته رفته در بین هواداران پرسپولیس نیز به یک چهره محبوب تبدیل شده است.


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • ماجرای دکترای افتخاری رئیسی از دانشگاه کراچی پاکستان + عکس
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • حکم اعدام برای آزارگران ۲ دختر دانش‌آموز | ما را به بیابان‌های ورامین بردند و...
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز