Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@03:18:00 GMT

زنوزی: مالک اصلی تراکتور هوادارانش هستند

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۹۴۱۴

زنوزی: مالک اصلی تراکتور هوادارانش هستند

مالک باشگاه تراکتورسازی می‌گوید مالک اصلی باشگاه تراکتور هواداران آن هستند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی در برنامه ورزش و مردم اظهار کرد: جا دارد که اعلام کنم مالک اصلی باشگاه تراکتور هواداران هستند و من به عنوان نماینده به همراه مدیرعامل و هیات مدیره کارهای باشگاه را انجام می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم که بتوانیم تراکتور را به جایگاه اصلی‌اش بازگردانیم.

او ادامه داد:‌ وقتی تیم‌ها از خودشان هزینه نمی‌کنند و از راه‌های دیگر هزینه می‌کنند، اتفاقات ناخوشایندی می‌افتد. وقتی ما از جیب 80 میلیون نفر برای باشگاه‌ها هزینه می‌کنیم،‌ سوء مدیریت این مساله به خودمان برمی‌گردد و این موجب می‌شود تا در مجامع بین المللی نتوانیم موفق شویم.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال تراكتور محمدرضا زنوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپولیس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپولیس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

اکنون، اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • نام جدید ورزشگاه خیبر خرم آباد؛ «لُر آره‌نا»!
  • خیبر با «لُر آره‌نا» به لیگ برتر می‌رسد؟
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • گل به خودی مالک شاو مقابل جنوا (میلان 3-3 جنوا)
  • عزیزترین مهمان پرسپولیس در طول فصل
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • خرید باشگاه هوادار یک شایعه تبلیغاتی بود!