Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه نفر از مهندسان و کارگران اصفهانی که برای ادامه طرح اکتشاف پتاس به کویر طرود در استان سمنان رفته و در این کویر با گم کردن مسیر، مفقودشده بودند؛ پیدا شدند. ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، این سه نفر از مهندسان و کارگران مجتمع معدنی خور و بیابانک اصفهان بودند که پس از گذشت 48 ساعت از زمان مفقود شدنشان، صبح امروز در سلامت کامل پیدا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعیه دبیرخانه مجلس خبرگان درباره مفقود شدن صدرالساداتیگلستان| جسد مفقودی حادثه واژگونی قایق در آب‌های بندرترکمن پیدا شد2 جوان مفقود شده گیلانی در منطقه جنگلی ماسال پیدا شدند

بر اساس اعلام معاون اداره کل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان، حال هر سه این افراد که حوالی ساعت 9 و 30 دقیقه صبح امروز پیدا شدند؛ خوب است و هم‌اکنون به‌وسیله بالگرد در حال بازگشت به شاهرود هستند.

فرماندهی عملیات نجات این سه مفقودی را معاون عمرانی فرمانداری شاهرود بر عهده داشت که هم‌اکنون به همراه این سه نفر در حال بازگشت به شاهرود است.

آن‌گونه که معاون اداره کل روابط عمومی استانداری سمنان اعلام کرد؛ قرار است این سه مهندس مفقودی برای بررسی کامل وضعیت سلامت خود به بیمارستان شاهرود منتقل شوند تا در صورت نیاز اقدامات درمانی برای آنان انجام شود.

معاون عمرانی فرماندار شاهرود و فرمانده این عملیات نجات نیز با اشاره به اینکه این سه نفر پس از گم کردن مسیر برای حفظ جان خود به ایستگاه هواشناسی طرود پناه برده بودند بیان کرد: پس از 3 سورتی پرواز بالگرد اورژانس هوایی شاهرود در منطقه کویر طرود، ساعت 9 و 30 دقیقه صبح امروز سه مهندس مفقودشده در منطقه پلایه خطوط طرود پیدا شدند.‌

بر اساس اعلام استانداری سمنان نام این افراد از «مولوی سرند»، «امیرحسین علیخانی»  و «حسین حشمتی» اعلام‌شده است که در حال حاضر به‌وسیله یک فروند هلی‌کوپتر متعلق به اورژانس هوایی شاهرود در حال انتقال به فرودگاه شاهرود بوده تا  برای ادامه درمان به مراکز درمانی انتقال یابند.‌

حجت یحیایی معاون اداره کل روابط عمومی استانداری سمنان در این زمینه گفته است که این افراد با تلاش و هماهنگی‌های انجام‌شده بین استانداری‌های سمنان و اصفهان و هماهنگی و انسجام همه دستگاه‌های امدادرسان و با فرماندهی معاون عمرانی فرمانداری ویژه شاهرود پیداشده‌اند.

انتهای پیام/ ت

R41366/P1336/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۹۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قحطی گل در دیار کویر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و شمس آذر قزوین در چهارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۹ یکشنبه ۱۶اردیبهشت در ورزشگاه سردار سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که این بازی سرد و کسل کننده گلی در برنداشت.

بازی ضعیف دو تیم حوصله تماشاگران حاضر در ورزشگاه و بیننده های تلویزیونی را سر می برد و در نهایت هم هیچ یک موفق به گشودن دروازه یکدیگر نشدند.

بازی بیشتر در میانه های زمین جریان داشت و دو تیم به زیر توپ می زدند و رفع تکلیف می کردند.

تنها موقعیت خطرناک این دیدار را روبرتو تورس هافبک اسپانیایی سیرجانی ها خلق کرد جایی که در اواخر نیمه دوم روی یک ضربه ایستگاهی توپ را به تیر دروازه علیرضا جعفرپور کوبید تا آه از نهاد هواداران گل گهر بلند شود.

دیگر نکته این دیدار کم موقعیت اخراج معین قربانی بازیکن شمس آذر در واپسین ثانیه های بازی بود که شمس آذر را ۱۰ نفره و او را از حضور در دیدار بعد محروم کرد.

شمس آذر با این تساوی ۳۶ امتیازی شد تا در رده هفتم جدول رده بندی باقی بماند.

این تیم در هفته بیست و هفتم این رقابت‌ها باید در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین از قوی سپید انزلی یعنی ملوان پذیرایی کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903313

دیگر خبرها

  • مقایسه جک J۴ با کی ام سی ایگل؛ تفاوت در چیست؟
  • قحطی گل در دیار کویر
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • تشکیل حیرت‌انگیز یک دریاچه در کویر اصفهان + فیلم
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • ثبت بیشترین بارندگی در روستای تاش شاهرود
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود