Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@06:00:09 GMT

تجمع شش هزار نفری شیرخوارگان حسینی در اردبیل+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۹۹۱۵

تجمع شش هزار نفری شیرخوارگان حسینی در اردبیل+فیلم

‍‍‍‍‍‍

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل در همایش شیرخوارگان حسینی به نظام تربیتی خانواده اشاره کرد و گفت: دین اسلام به مسائلی همانند ازدواج، لقمه حلال توجه ویژه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور در 5 نقطه اردبیل از جمله امامزاده سید صدرالدین، گلمغان و ورزشگاه شش هزار نفری رضازاده اردبیل با برنامه های متنوع از جمله ایستگاه صلواتی، اکرام ایتام، سخنرانی مذهبی و مداحی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حسین نوری مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل پیش از ظهر امروز در همایش شیرخوارگان حسینی که در سالن رضازاده اردبیل برگزار شد به نظام تربیتی اشاره کرد و گفت: دین اسلام به مسائلی همانند ازدواج، لقمه حلال توجه ویژه دارد.

وی به حقوق فرزندان بر پدر و مادر اشاره کرد و گفت: انتخاب نام‌ نیکو اولین و مهم‌ترین وظیفه پدران و مادران است چرا که نام هویت و شخصیت فرد را شکل می‌دهد و نام مناسب نشان‌گر هویت دینی ماست.

نوری به هجمه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمنان در خصوص هویت‌زدایی در جوامع اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمن از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی هویت و بنیان خانواده‌ها را نشانه گرفته‌اند و در صدد ترویج اسامی نامناسب در بین خانواده‌ها هستند.

وی به تاثیر رسانه‌ها در ترویج نام نیکو در بین خانواده‌ها و تبیین این مساله مهم تاکید کرد و گفت: متاسفانه امروز دیده می‌شود که در فیلم‌ها و سریال‌ها اسامی دینی بسیار کاهش یافته است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل به حقوق فرزندان بر پدران و مادران نیز اشاره کرد و گفت: توجه به تربیت دینی، توجه به حجاب و عفاف، توجه به نماز، دعا برای فرزندان، نصیحت و تکریم اولاد از جمله حقوق مهم فرزندان بر والدین است که دین اسلام بر این مسائل توجه ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام/ج

 

تجمع شش هزار نفری شیرخوارگان حسینی در اردبیل دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۹۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران پیشروان میدانی تولید ثروت هستند

استاندار اردبیل با بیان اینکه ثروت‌آفرینی و پیشرفت با تقویت فرهنگ تولید و ایجاد مکانیزم و زنجیره تولید امکان‌پذیر است، گفت: کارگران به‌عنوان پیشروان میدانی تولید باید مورد توجه قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل و به نقل از روابط عمومی استانداری، سیدحامد عاملی در آیین تجلیل از کارگران در کارخانه سیمان اردبیل اظهار کرد: با توجه به پیشینه مصرف‌گرایی و هزینه‌کرد درآمدهای نفتی، تقویت بخش تولید در جامعه ما ضروری است و وجود مشکلات اقتصادی در جامعه هم تقویت فرهنگ تولید و ایجاد مکانیزم و زنجیره تولید را برای ثروت‌آفرینی و پیشرفت لازم کرده است.

وی افزود: در استان اردبیل ظرفیت‌های مهمی برای ایجاد زنجیره تولید و ثروت‌آفرینی داریم که بر اساس این ظرفیت‌ها، نباید سرانه درآمد ناخالص ما کمتر از کشورهایی باشد که فاقد چنین ظرفیت‌ها و زمینه‌های تولید ثروت هستند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه حضور کارگران در میدان کار و تلاش، نشانگر رونق گرفتن تولید و زمینه‌ساز ثروت‌آفرینی است، تصریح کرد: کارگران به‌عنوان پیشروان میدانی تولید باید مورد توجه قرار گیرند.

عاملی با قدردانی از فعالان بخش‌های تولید هم در عرصه علم و فن و خدمات و هم در موقعیت میدانی و عملیاتی، بیان کرد: لازم است همه به باور تولید برسند و هر کس در هر حوزه فعالیتی، به تولید محصول حوزه کاری خود اعم از تولید دانش، خدمات جدید و کار میدانی بپردازد.

وی با بیان اینکه تقویت تولید در جامعه گام مهمی در راستای مقابله با هجمه‌های اقتصادی دشمنان است، گفت: هر جا در جامعه اراده‌ای شکل یافته است، پیروزی بر دشمنان به دست آمده است و با همدلی و فرهنگ‌سازی کار و تولید می‌توان در عرصه اقتصادی نیز بر مشکلات فائق آمد.

کد خبر 749561

دیگر خبرها

  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • کارگران پیشروان میدانی تولید ثروت هستند
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • تسهیل واگذاری کودکان در شیرخوارگاه مشهد به خانواده‌های متقاضی
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ کدام است/ از توجه به هویت ملی و سبک زندگی ایرانیان تا آرزو‌های جوانان
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • ضرورت اجرای قانون جوانی جمعیت به طور کامل
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود