Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران اظهار داشت: در مکتب امام حسین (ع) سیمای مؤمن، مجاهد و برگزیده در پیشگاه خداوند را می‌توانید مشاهده کنید. بی جهت نبود که همه انبیا و اولیا در طول تاریخ چشم امیدشان به این نام دل‌آرا بود.

اهم اظهارات امام جمعه موقت تهران را به نقل از مهر، ایرنا و ایلنا بخوانید:

* امام حسین (ع) به صورت متفاوت وارد میدان جنگ شدند در حالی که رسالت ائمه و انبیا را بر دوش داشتند و کاری کارستان کردند و حق جهاد را برآورده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهل بیت ایشان هم مهیای نقش آفرینی در آن مقطع حساس تاریخ بودند و رسالت خود را به خوبی انجام دادند.

* ابا عبدالله با همه وجود و با همه عزیزانش وارد میدان جنگ شد و مکتبی را در اختیار ما گذاشت که افراد با بصیرت آن را به خوبی درک می‌کنند.

* امام راحل ظرفیت‌های مکتب حسینی را بیش از هر کسی می‌دانستند و این آموزه‌های حسینی ملت ما را بسیج کرد و ملت ما شاگردان شایسته ای برای مکتب امام حسین (ع) بودند. ریشه و بنیان انقلاب اسلامی ما حسینی است و در چله گذشته هم ادامه یافت و معجزه این آموزه‌ها را در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی خود به خوبی دیدیم.

* جامعه ما هرگز این درس‌ها را فراموش نمی‌کند و بر روی زمین نمی‌گذارد و مقدمات را برای ظهور امام زمان (عج) فراهم می‌کنند.

* (با اشاره به گام سوم کاهش تعهدات برجامی): جمهوری اسلامی ایران تصمیم خود را گرفته است و مرحله به مرحله تصمیمات خود را اجرا می‌کند. تنها موضوعی که می‌تواند حاصلی از مذاکرات داشته باشد عمل اروپایی‌ها است.

* این تصمیم باصلابت ثمرات بهتری برای ما از دو گام قبلی خواهد داشت. ملت ما به وعده‌های پوچ و خیالی وقعی نمی‌نهد و با اروپا هم به مذاکرات ادامه می‌دهد ولی بدبینانه و با دقت. چیزی که فقط می‌تواند حاصلی از این مذاکرات داشته باشد عمل است نه وعده؛ آنها باید به ۱۱ تعهد خود عمل کنند. انشالله این منطق حسینی ما را به همه آرمان‌هایمان خواهد رساند و باید مقاومت کنیم و این مقاومت فعال زیمنه گشایش‌های فراوانی برای ما خواهدبود.

* دشمن درجه یک ملت ایران که نمونه تبار یزیدی است می‌بینید که در چه وضعیتی است. امروز در آمریکا در مورد افول اجماع وجود دارد و در این زمینه آینده شناسی می‌کنند که امریکا دیگر حتی کشور ۱۰ سال پیش هم نیست. دنیا دارد به عصر پسا آمریکا فکر می‌کند.

* آمریکا دیگر آن قدرت اقتصادی و سیاسی و توان تاثیرگذاری را ندارد و در مجله‌ای معتبر خودشان نوشتند پایان هژمونی آمریکا، و عکس این کرکس سفید که نماد آمریکایی است را کشیدند که پرهایش ریخته و زیر چشمانش کبود است. هیات حاکمه ایالات متحده با گرفتار شدن به بیماری سرگشتگی استراتژیک و راهبری آخرین تلاش‌هایش را می‌کند که چهره ابر قدرتی خود را حفظ کند اما دیگر امکان پذیر نیست.

* گویی این ترامپ که با شعار جلوگیری از افول آمریکا به میدان آمد، آمده که تیر خلاص را به حیثیت آمریکا بزند. حیثیتی برای آمریکا در سطح جهان باقی نمانده است. شما مشاهده می‌کنید ایستادگی ملت ایران افول آمریکا را تسریع کرده و شکل گیری بلوک مقاومت نفوذ منطقه‌ای او را کاهش داده است و این افول حاصل تکبر و فساد است. درخشش این ملت عزیز افول آمریکا را تسریع می‌کند. در منطقه‌ هم ثمرات آن را مشاهده می‌کنید. آن جنگ نیابتی که با ۸۰ درصد اشغالی سرزمین سوریه و آن همه سرمایه گذاری آمریکایی به وجود آمد، مشاهده می‌کنید که چند نقطه باقی مانده است. روحیه‌ای در مردم آنجا است که می‌خواهند بلندی‌های جولان آزاد شود.

* شرایط جدید اقتدار اجتماعی و حماقت اسرائیلی ها را می‌بینید و عراق دارد به سمت ساختن خودش پیش می‌رود و در یمن سرافراز ملاحظه می‌کنید که ائتلاف موهوم آمریکایی با محوریت سعودی به جایی نرسیده است. یمن به پنجمین سال مقاومت خود رسیده و دنبال راه برون رفت هستند و اخیرا نمایندگانشان برای تشکر خدمت رهبری معظم  آمدند. اخیرا که نتانیاهو نیاز داشت عملیاتی انجام دهد دیدید چه نتیجه‌ای برایشان داشت و دو سه هفته است که دارند کابوس موشک‌ها را می‌بینند.

* در فلسطین هم راهپیمایی بازگشت هفتگی ادامه یافته و وحدت برقرار شده و صدای مقاومت از فلسطین  بلندتر از همیشه به گوش می‌رسد و نامه حماس هم به رهبری معظم را دیدید. نمونه فراوان است. ایران قهرمان سربلند خودمان هم از میان همه این توطئه‌ها با صبر حسینی با یک نظام و رهبر حسینی و با ذخایر انسانی عالی و موقعیت عالی جهانی در حال بالیدن و شکفتن است. این ملت بصیر باهوش با مقاومت و صبر خودشان تمام توطئه‌های آمریکایی را خنثی کردند و فکر می‌کردند سال گذشته ۲۲ بهمن اینجا خواهند بود و امروز دیپلماسی التماسی و میانجی فرستادن آن‌ها را می‌بینید.

۲۱۷۲۱۷

کد خبر 1297061

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نماز جمعه محرم فوتبال اروپا باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس عزاداری ایالات متحده آمریکا لیگ برتر نوزدهم ایران و آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۰۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاخ سفید به تسخیر دانشگاه کلمبیا توسط دانشجویان

سخنگوی کاخ سفید به اقدام دانشجویان در تسخیر دانشگاه کلمبیا در نیویورک واکنش نشان داد و موضع جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در این خصوص را اعلام کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جان کربی هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز سه‌شنبه در واکنش به تسخیر ساختمان دانشگاه کلمبیا در نیویورک توسط دانشجویان، اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا معتقد است اقدام دانشجویان دانشگاه کلمبیا برای تسخیر ساختمان قطعا رویکرد غلطی است.

کربی همچنین در مورد شرایط برخورد نیروهای امنیتی آمریکا با این مساله مدعی شد که در حال حاضر هیچ تلاش فعالی برای فدرالی کردن (متحد کردن) گارد ملی وجود ندارد.

اعتراض دانشجویان در سراسر آمریکا از هفته گذشته در اعتراض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، آغاز شده است که درگیری‌ها با نیروهای امنیتی و پلیس ایالات متحده بالا گرفته است.

خیزش دانشگاه‌های آمریکا؛ حرف حساب دانشجویان چیست؟

سخنگوی کاخ سفید در مورد وضعیت غزه و احتمال حمله به رفح نیز بیان کرد: ما نمی‌خواهیم یک عملیات زمینی بزرگ در رفح را شاهد باشیم که ایمنی غیرنظامی‌های فلسطینی را در نظر نمی‌گیرد. 

وی در ادامه افزود، اما آنچه اکنون پیش روی ما است، یک پیشنهاد برای توافق اسرا است که منجر به 6 هفته آتش بس در هر کجای غزه می‌شود.

کربی در راستای سیاست‌های آمریکا برای انداختن توپ در زمین حماس بمنظور پذیرش شروط پیشنهاد شده، اظهار داشت که توافق اسرای جدید یک توافق خوب است که واشنگتن از حماس می‌خواهد آن را بپذیرد.

این مقام ارشد آمریکایی همچنین در مورد میزبانی چین از مذاکرات حماس و فتح برای دستیابی به آشتی ملی استقبال کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • کاخ سفید: از تلاش چین برای برقراری امنیت در منطقه استقبال می‌کنیم
  • واکنش کاخ سفید به تسخیر دانشگاه کلمبیا توسط دانشجویان
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود