Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت الله محمد رضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه یزد با اشاره به بهره گیری از نهضت حسینی گفت: باید همچون امام حسین (ع) خدا را فراموش نکنیم، در مسیر الهی گام برداریم و همواره خدا را مد نظر داشته باشیم، چراکه اگر در همه کارهایمان به خدا اعتماد کنیم در دنیا و آخرت عزتمند خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده، ولی فقیه در استان یزد، همچنین هفته امر به معروف و نهی از منکر را یاد آور شد و افزود: حرکت انبیای الهی، ائمه اطهار (ع) و دستورات قرآن همه بر اساس فریضه امر به معروف و نهی از منکر است و همه ما نیز باید برای احیای این فرایض الهی بکوشیم و احساس مسئولیت کنیم.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود آغاز اجرای گام سوم خروج از برجام را اقدامی مناسب از جانب دولت دانست و گفت: باید باور کنیم که هیچ احتیاجی به آمریکا و اروپا نداریم و میتوانیم مستقل باشیم و با اتکا به خدا روی پای خودمان بایستیم.

انتهای پیام/ص

 خطبه های نماز جمعه یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایات اسرائیل صدای کمدین معروف آلمانی را هم درآورد + عکس و فیلم

محسن مقصودی، مجری برنامه ثریا، با انتشار فیلمی در توییتر نوشت: کار خدا رو می‌بینی! خون کودکان غزه، آقای دیدی کمدین معروف آلمانی را هم بیدار کرده!

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • انسان در سایه آگاهی و دانش به تقرب الهی می‌رسد
  • جنایات اسرائیل صدای کمدین معروف آلمانی را هم درآورد + عکس و فیلم
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • چین، آمریکا را تهدید به اقدام تلافی جویانه کرد
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید