Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@01:24:27 GMT

طرف‌های اروپایی‌ برجام اراده‌ای از خود ندارند

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۰۸۸۷

طرف‌های اروپایی‌ برجام اراده‌ای از خود ندارند

آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نمازجمعه اصفهان در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود: هنگام خروج آمریکا از برجام هم اعلام شد که اروپایی‌ها هرگز معاملات خود با ایالات متحده را رها نمی‌کنند.

وی بیان کرد: کشورهای اروپایی ارزشی برای تعهدها و قول‌های خود قائل نیستند و تنها به دستور آمریکا عمل می‌کنند که البته ما نیز در این شرایط نباید تصمیم فوری بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان اضافه کرد: اروپایی‌ها هیچگاه نمی‌خواهند به خاطر ایران در برابر آمریکایی‌ها بایستند و هرگز از منافع اقتصادی و تجاری خود را برای ماندن در برجام سرمایه‌گذاری نخواهند کرد.

وی در ادامه به جنایت‌های خاندان سعودی اشاره کرد و اظهارداشت: آنها در ماه‌هایی که جنگ و خونریزی حرام دانسته شده، با دستور آمریکا مسلمانان مظلوم یمن را به شهادت می‌رسانند.

آیت الله طباطبایی‌نژاد تصریح کرد: حضرت امام حسین (ع) به مسلمانان درس عزت‌مداری و نرفتن زیر بار ستم داد و ما موظف هستیم که حق عاشورا را ادا کرده و با آن حضرت پیمان ببندیم که تا پای جان در مسیر نهضت حرکت کنیم.

وی یادآور شد: حضرت امام حسین (ع) راه دین و پیامبران الهی را انتخاب کرد، کوچکترین عقب نشینی نداشت، تا آخر در برابر دشمنان ایستاد و امام خمینی (ره) نیز همان درس را تکرار کرد و ما هم باید پای این درس بمانیم و آن را ادامه دهیم.

آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه نیز به بیستم شهریور سالروز شهادت آیت الله مدنی اشاره و خاطرنشان کرد: شهید سید اسدالله مدنی سرباز فداکار و شاگرد مخلص امام راحل بود که جان و زندگی خود را مخلصانه برای اسلام و قرآن قرار داد.

وی همچنین مناسبت ۱۷ شهریور ۵۷ را گرامی‌داشت که در آن تعدادی از اقشار به دست ماموران حکومت ستم‌شاهی به شهادت رسیدند و آن رویداد را زمینه‌ساز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دانست.

۷۱۵۰/۸۱۲۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر دین سرمایه گذاری نماینده ولی فقیه یمن برجام قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۰۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه فرا رسیدن روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها که به نام روز دختر نامگذاری شده گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می شود.

این مراسم روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

این تجمع با اجرای نجم الدین شریعتی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان همراه خواهد بود.

حاج سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان در این مراسم مداحی خواهند کرد و سید حمیدرضا برقعی به شعرخوانی خواهد پرداخت.

کد خبر 6093595

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • پاسخ آیت‌الله فیاضی به سؤالی پیرامون رفع اضطراب
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان