Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پویا تاجیک، پیشکسوت بسکتبال عملکرد بازیکنان ایران در دیدار با آنگولا را بی‌نظیر توصیف کرد. تاریخ انتشار: 15:46 - 15 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۷۶۶۹

پویا تاجیک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص پیروزی تیم ایران مقابل آنگولا در جام‌جهانی بسکتبال، اظهار داشت: پس از باخت مقابل اسپانیا، بازیکنان در بازی امروز با اعتماد به نفس بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر تیم ملی کشورمان مانند بازی با آنگولا، مقابل تونس و پورتوریکو هم بازی می‌کردند، شانس زیادی برای برتری مقابل این دو تیم داشتیم. عملکرد بازیکنان ایران در این دیدار بی‌نظیر بود و در تمام پست‌ها خوب بازی کردند. از این تیم که توانست ما را خوشحال کنند، باید تشکر کرد. 

وی ادامه داد: مسئولان فدراسیون بسکتبال پیش از آغاز جام‌جهانی تا آنجایی که در توانشان بود، برای تیم ملی دیدارهای تدارکاتی فراهم کردند تا هم ترس بازیکنان از رویارویی با تیم‌های بزرگ ریخته شود و هم بازیکنان هماهنگ‌تر شوند. خوشبختانه هماهنگی خوبی در این دیدار بین بازیکنان و کادرفنی وجود داشت. این نشان می‌دهد حضور آنها در تورنمنت‎های اروپایی باعث شده است که به مرز پختگی برسند.

پیشکسوت بسکتبال تصریح کرد: امیدوارم مسئولان فدراسیون بسکتبال به این تجربه برسند که لازم است بازیکنان طی سال، در مسابقات بزرگی حضور پیدا کنند تا از این طریق به آمادگی بالاتری برسند. اگر بازیکنان ما مقابل تیم‌های قدرتمند بازی کنند، به طور حتم حرف‌های زیادی برای گفتن در چنین رویدادهایی خواهند داشت. 

تاجیک افزود: امیدوارم برای جام‌جهانی ۲۰۲۳ مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به فدراسیون بسکتبال کمک کنند تا تیم ملی کشورمان بتواند با شرایط مناسب‌تری به مسابقات برود. بسکتبال ایران پتانسیل زیادی دارد. فارغ از نتایج کسب شده، بسکتبال ایران در جام جهانی پتانسیل بالای خودش را نشان داد. تیم ملی کشورمان نشان داد که توانایی رویارویی با حریفان قدرتمندی همچون اسپانیا را دارد.   وی در مورد عملکرد رسول مظفری پس از ورودش به زمین گفت: مشخص‌ترین شاخصه بازی رسول مظفری، دوندگی زیادش است. هنگامی که وارد بازی شد،به عملکرد تیم ملی در کارهای تدافعی کمک کرد. فراموش نشود بازیکنانی هم بودند که لیاقت حضور در ترکیب تیم ملی ایران را برای جام‌جهانی داشتند. با تمام این تفاسیر اگر مسئولان سرمایه‌گذاری خوبی بر روی بسکتبال بکند، این رشته ما حرف زیادی برای گفتن در ورزش دنیا خواهد داشت.   تاجیک در خصوص بازی ایران مقابل فیلیپین، گفت: امید زیادی داریم که بتوانیم فیلیپین را شکست دهیم. البته این مسئله منوط به این است که بازیکنان ایران با تمرکز زیاد وارد زمین شوند. نباید حریف را دست کم بگیرند. امیدوارم در آن طرف جدول هم، چین نتیجه خوبی کسب نکند تا تیم ما راهی المپیک شود. کار ما برای صعود به المپیک، از تیم میزبان خیلی راحت‌تر است. امیدوارم روند پیروزی‌های تیم ملی در رویدادهای بزرگ همچنان تداوم داشته باشد تا از این طریق مردم خوشحال شوند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پویا تاجیک فدراسیون بسکتبال جام جهانی بسکتبال المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل پرسپولیس در عین حال که از بازیکنان این تیم حمایت کرد، نسبت به کارت قرمز امید عالیشاه نیز موضعی منفی گرفت اما عمده دلیل ناکامی قرمزها را اتلاف وقت بازیکنان تیم سپاهان قلمداد کرد.

او در این خصوص گفت: جا دارد از بازیکنان تشکر کنم و همچنین از هواداران که یار دوازدهم ما بودند. موقعیت بسیار خوبی داشتیم و چیزی که انتظارش را داشتیم، محقق نشد.

مدیرعامل پرسپولیس با انتقاد از سپاهانی‌ها عنوان کرد: ما یک زمانی بازیکنان کشورهای عربی را نقد میکردیم که از اوایل نیمه دوم خودشان را به مصدومیت می‌زدند اما تیم سپاهان از دقیقه پنج بازی 20 بار مصدوم وشبه مصدوم شدند و این موضوع روند بازی را کند کرد.

درویش همچنین در مورد اخراج امید عالیشاه اظهار داشت: ما از موقعیت‌هایمان استفاده کرد و البته کاپیتان ما هم نباید روی حساسیت بازی آن کار را میکرد. هرچند خطا را بازیکن آنها کرد اما بازیکن باتجربه نباید این کار را میکرد چون ما در اوج حملات بودیم.

دیگر خبرها

  • تنیس روی میز کانتندر فیلیپین؛ فرجی و نشاطی از صعود بازماندند
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • وقتی دابو کاپیتان پرسپولیس را بازی داد (عکس)
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • بسکتبال NBA | انتقام سلتیکس از میامی هیت؛ دانچیچ به خودش آمد
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا