Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-01@05:24:43 GMT

اتقلاب اسلامی به برکت عاشورا زنده و پویاست

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۱۵۶۶

اتقلاب اسلامی به برکت عاشورا زنده و پویاست

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود: مکتب امام حسین (ع) مکتب جهاد و مبارزه با ظلم و ظاغوت است و امام حسین علیه السلام در برابر فساد و ظلم و منکر در راه حق قیام کردند و در این مسیر به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ریشه انقلاب اسلامی را در مکتب عاشورا عنوان کرد و گفت: پیروان امام حسین و مکتب عاشورا به دعوت امام را لبیک گفتند و امروز نیز این مکتب باید حفظ شود و در برابر منکرات باید ایستاد.

به گفته وی، نباید هیچ منکری در جامعه رواج یابد و اگر در یک مراسم رسمی که مسوولان نیز حضور دارند ، منکری مانند بدحجابی وجود داشته باشد وظیفه افراد انقلابی است که در این باره تذکر دهند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد امر به معروف و نهی از منکر را از مهمترین اهداف قیام الهی امام حسین علیه السلام عنوان کرد و گفت : مسئولان باید مراقبت کنند تا افراد ظالم به مجموعه های آنها راه پیدا نکند.

به گفته وی، دفاع از حق یک امر به معروف است و سکوت در برابر تضییع حق مظلومان و سکوت در برابر ظالم، توجه به کاخ نشینی در برابر کوخ نشینی مردم از مهمترین منکرات است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به مساله برجام اشاره کرد و گفت : انتظار است مسوولان و دولتمردان در این مرحله گام جدی بردارند و این مطالبه مردم است و نباید دیگر به اروپا و آمریکا اعتماد کرد.

به گفته وی، ایران امروز به عنوان یک الگو در جهان مطرح است و شکست اخیر رژیم صهیونیستی از حزب لله لبنان نشان می دهد که حزب الله با الگوگرفتن از انقلاب اسلامی ایران در برابر رژیم غاصب اسرائیل محکم ایستاده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید

دکتر شیرجنگ گفت: رادیولوژی پرتابل - سرکانتر - ساک شن و تخت‌های اتاق عمل از جمله دستگاه‌هایی هستند برای بیمارستان خریداری شده است.

وی افزود:خرید دستگاه اتوآنالایزر برای آزمایشگاه نیز خریداری شده که تا یکماه آینده نصب خواهد شد و با نصب آن مشکلات آزمایشگاه رفع می شود ولی برای راه اندازی آن و نصب دستگاه‌های جانبی ۱.۵ میلیارد تومان هزینه نیاز است که از خیرین درخواست می کنیم برای بروز کردن آن ما را یاری کنند.

وی گفت: مجوز اصلی برای احداث بخش اتاق‌های عمل در فضای ۳ هزار متر مربع بیمارستان با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان گرفته شده است که با احداث آن دیگر نیاز به ارجا ع بیماران به سایر شهر‌ها نخواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • رسانه های غربی می خواهند پیروان اهل‌بیت را خشونت‌طلب معرفی کنند
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه